Mamy 8386 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Zarządzanie zespołem w kursach internetowych

Jak w każdym zawodzie, osoba zarządzająca zespołem powinna mieć predyspozycje, by w efektywny sposób wpływać na ludzi. Poza wiedzą, która została zdobyta w czasie studiów lub poprzez nabyte doświadczenie ważne jest stałe doszkalanie. Pomocne mogą okazać się kursy internetowe, oferujące nowoczesny model kształcenia.
więcej

Nie warto przejmować się stresem, lepiej nim zarządzać!

Stres jest tak rozległym pojęciem, że istnieje jego kilka definicji. Na stres składają się niesamowicie negatywne emocje, przez co może być także określany reakcją między osobą a otoczeniem, która oceniana jest jako obciążająca dla tej osoby. Pamiętajmy jednak, że nie każdy stres ma tylko negatywny wydźwięk. Czasami wręcz mobilizuje do działania, dodaje energii a nawet staje się siłą napędową. Jego brak lub niedobór w naszym życiu powoduje brakiem motywacji, apatią, znużenie i marazm, przez co nie możemy efektywnie działać.
więcej

Savoir vivre w biznesie

Każdy człowiek zawodowo czy prywatnie powinien zapoznać się i opanować zasady savoir vivre. Znajomość etykiety ma bardzo wymierne korzyści i po prostu się opłaca. Stanowi nasze ubezpieczeniem na wypadek błędów, które czasami mogą nas wiele kosztować. Pracownicy z nienagannymi manierami pozwolą nawiązać silne i długotrwałe więzi z klientami. Właściwy styl oraz wysoka kultura osobista są czynnikami decydującymi o karierze.
więcej

Asystentka = Profesjonalizm!

Nie ma nic bardziej błędnego od założenia, że asystentką, popularnie nazywaną sekretarką może zostać każdy, gdyż jej praca nie wymaga zbyt wielkich kompetencji. Tymczasem okazuje się, że na asystentce spoczywa niemałe zadanie!
więcej

Obsługa klienta w kursach internetowych

Obsługa klienta stanowi czynnik stosowany przez pracowników, aby przekonać klientów, poprawić wizerunek danej marki, zwiększyć ilość pozytywnych opinii o firmie oraz zwiększyć obszary biznesowe.
więcej

Sklep internetowy jako szansa na sukces (szkolenie online)

Współczesne czasy, poprzez swój rozwój technologiczny, zwiększyły szanse na sukces każdego! Nie trzeba już tracić pieniędzy na sklepy stacjonarne, lecz zainwestować je w sklep internetowy. Trafimy dzięki niemu do większej grupy odbiorców. Sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Można w nich znaleźć praktycznie wszystko. Począwszy od usług i bielizny, kończąc na sprzęcie RTV i AGD.
więcej

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Wewnętrzny spokój daje siłę do pokonywania codziennych problemów w komunikacji oraz pozwala budować korzystne relacje z otoczeniem. Nie potrzebna ponadprzeciętna inteligencja, by rozumieć własne i innych stany emocjonalne.
więcej

O sztuce perswazji w kontaktach biznesowych

Jak wywierać wpływ na innych nie wykorzystując do tego manipulacji? Co tak naprawdę odbiera rozmówca, z którym prowadzimy komunikację? Jak postępować, by otaczający nas ludzie chętniej ulegali naszym prośbom i decyzjom? Poniższy artykuł to zbiór wskazówek na temat perswazji i tego, jak wykorzystać tę umiejętność w rzeczywistości biznesowej.
więcej

Naucz się tajemnic sprzedaży bezpośredniej

Najwięcej ofert pracy aktualnie znajdziemy w rubrykach związanych z działem sprzedaży. Poszukiwani są głównie przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, telemarketerzy. Firmy coraz chętniej szukają doświadczonych, młodych osób, które w kontakcie bezpośrednim doprowadza do pozyskania danego klienta, chcącego dokonać zakupu oferowanego mu produktu czy usługi.
więcej

Negocjacje – technika dążenia do sukcesu

W świecie biznesu termin negocjacje na pewno nie jest obcy. Są przydatne w każdej dziedzinie życia, nie raz zwiększają szanse powodzenia na drodze do kariery i sukcesu zawodowego. Negocjacje rządzą się jednak własnymi, jasno określonymi prawami. Aby efektywnie z nich korzystać, warto je najpierw poznać.
więcej