Edustacja.pl :: Edukacja http://edustacja.pl/ Artykuły z Edustacji Tue, 21 May 2013 00:00:00 +0200 generator pl Zarządzanie zespołem w kursach internetowych http://edustacja.pl/pl/edukacja/zarzadzanie_zespolem_w_kursach_internetowych.php Tue, 21 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/zarzadzanie_zespolem_w_kursach_internetowych.php Jak w każdym zawodzie, osoba zarządzająca zespołem powinna mieć predyspozycje, by w efektywny sposób wpływać na ludzi. Poza wiedzą, która została zdobyta w czasie studiów lub poprzez nabyte doświadczenie ważne jest stałe doszkalanie. Pomocne mogą okazać się kursy internetowe, oferujące nowoczesny model kształcenia. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Nie warto przejmować się stresem, lepiej nim zarządzać! http://edustacja.pl/pl/edukacja/nie_warto_przejmowac_sie_stresem_lepiej_nim_zarzadzac.php Mon, 20 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/nie_warto_przejmowac_sie_stresem_lepiej_nim_zarzadzac.php Stres jest tak rozległym pojęciem, że istnieje jego kilka definicji. Na stres składają się niesamowicie negatywne emocje, przez co może być także określany reakcją między osobą a otoczeniem, która oceniana jest jako obciążająca dla tej osoby. Pamiętajmy jednak, że nie każdy stres ma tylko negatywny wydźwięk. Czasami wręcz mobilizuje do działania, dodaje energii a nawet staje się siłą napędową. Jego brak lub niedobór w naszym życiu powoduje brakiem motywacji, apatią, znużenie i marazm, przez co nie możemy efektywnie działać. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Savoir vivre w biznesie http://edustacja.pl/pl/edukacja/savoir_vivre_w_biznesie.php Wed, 15 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/savoir_vivre_w_biznesie.php Każdy człowiek zawodowo czy prywatnie powinien zapoznać się i opanować zasady savoir vivre. Znajomość etykiety ma bardzo wymierne korzyści i po prostu się opłaca. Stanowi nasze ubezpieczeniem na wypadek błędów, które czasami mogą nas wiele kosztować. Pracownicy z nienagannymi manierami pozwolą nawiązać silne i długotrwałe więzi z klientami. Właściwy styl oraz wysoka kultura osobista są czynnikami decydującymi o karierze. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Asystentka = Profesjonalizm! http://edustacja.pl/pl/edukacja/asystentka_profesjonalizm.php Tue, 14 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/asystentka_profesjonalizm.php Nie ma nic bardziej błędnego od założenia, że asystentką, popularnie nazywaną sekretarką może zostać każdy, gdyż jej praca nie wymaga zbyt wielkich kompetencji. Tymczasem okazuje się, że na asystentce spoczywa niemałe zadanie! bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Obsługa klienta w kursach internetowych http://edustacja.pl/pl/edukacja/obsluga_klienta_w_kursach_internetowych.php Mon, 13 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/obsluga_klienta_w_kursach_internetowych.php Obsługa klienta stanowi czynnik stosowany przez pracowników, aby przekonać klientów, poprawić wizerunek danej marki, zwiększyć ilość pozytywnych opinii o firmie oraz zwiększyć obszary biznesowe. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Sklep internetowy jako szansa na sukces (szkolenie online) http://edustacja.pl/pl/edukacja/sklep_internetowy_jako_szansa_na_sukces_szkolenie_online.php Thu, 09 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/sklep_internetowy_jako_szansa_na_sukces_szkolenie_online.php Współczesne czasy, poprzez swój rozwój technologiczny, zwiększyły szanse na sukces każdego! Nie trzeba już tracić pieniędzy na sklepy stacjonarne, lecz zainwestować je w sklep internetowy. Trafimy dzięki niemu do większej grupy odbiorców. Sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Można w nich znaleźć praktycznie wszystko. Począwszy od usług i bielizny, kończąc na sprzęcie RTV i AGD. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Inteligencja emocjonalna w biznesie http://edustacja.pl/pl/edukacja/inteligencja_emocjonalna_w_biznesie.php Tue, 07 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/inteligencja_emocjonalna_w_biznesie.php Wewnętrzny spokój daje siłę do pokonywania codziennych problemów w komunikacji oraz pozwala budować korzystne relacje z otoczeniem. Nie potrzebna ponadprzeciętna inteligencja, by rozumieć własne i innych stany emocjonalne. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) O sztuce perswazji w kontaktach biznesowych http://edustacja.pl/pl/edukacja/o_sztuce_perswazji_w_kontaktach_biznesowych.php Mon, 06 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/o_sztuce_perswazji_w_kontaktach_biznesowych.php Jak wywierać wpływ na innych nie wykorzystując do tego manipulacji? Co tak naprawdę odbiera rozmówca, z którym prowadzimy komunikację? Jak postępować, by otaczający nas ludzie chętniej ulegali naszym prośbom i decyzjom? Poniższy artykuł to zbiór wskazówek na temat perswazji i tego, jak wykorzystać tę umiejętność w rzeczywistości biznesowej. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Naucz się tajemnic sprzedaży bezpośredniej http://edustacja.pl/pl/edukacja/naucz_sie_tajemnic_sprzedazy_bezposredniej.php Mon, 06 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/naucz_sie_tajemnic_sprzedazy_bezposredniej.php Najwięcej ofert pracy aktualnie znajdziemy w rubrykach związanych z działem sprzedaży. Poszukiwani są głównie przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, telemarketerzy. Firmy coraz chętniej szukają doświadczonych, młodych osób, które w kontakcie bezpośrednim doprowadza do pozyskania danego klienta, chcącego dokonać zakupu oferowanego mu produktu czy usługi. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński) Negocjacje – technika dążenia do sukcesu http://edustacja.pl/pl/edukacja/negocjacje_technika_dazenia_do_sukcesu.php Thu, 02 May 2013 00:00:00 +0200 http://edustacja.pl/pl/edukacja/negocjacje_technika_dazenia_do_sukcesu.php W świecie biznesu termin negocjacje na pewno nie jest obcy. Są przydatne w każdej dziedzinie życia, nie raz zwiększają szanse powodzenia na drodze do kariery i sukcesu zawodowego. Negocjacje rządzą się jednak własnymi, jasno określonymi prawami. Aby efektywnie z nich korzystać, warto je najpierw poznać. bartek@edustacja.pl (Bartek Ciesiński)