Mamy 9635 aktualnych szkoleń oraz 5219 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.
Szkoła myślenia - szkoła XXI wieku
To ma być podróż w czasie od epoki kredy do ery internetu. Razem ze szkołami chcemy wymyślić, a nawet wypróbować, jak ma wyglądać edukacja w XXI wieku. Zapowiadamy kolejną odsłonę akcji "Szkoła z klasą", w której od 2002 r. udział wzięło ponad 7 tys. szkół. Kolejną, ale inną. Będzie się działo, jak mówi Jurek Owsiak.
Data: 2010-08-02
Jak wyreżyserować webcast?
Reżyser webcastu, jakim jest trener, powinien pamiętać, że oprócz przekazu głosowego do widza dociera również obraz. Redagując treść prezentacji warto zastanowić się czy odpowiada ona temu co mówimy i czy nie pojawiają się tematy off-topic.
Data: 2010-08-02
M-learning wkracza na uczelnie
Wierzymy w świat, w którym studenci nie są ograniczeni w nauce salą wykładową; w którym informacja jest dostępna w coraz to nowszym kontekście i sytuacji; w którym uczenie się staje się w pełni procesem mobilnym, zmieniającym życie studentów. Oto fragment strategii edukacyjnej Uniwersytetu Chrześcijańskiego Abilene – uczelni, która stawia na m-learning.
Data: 2010-07-28
Raport: studiujący internauci wierni tradycyjnym źródłom wiedzy
Przygotowujący się do sesji egzaminacyjnej studenci-internauci korzystają przede wszystkim z tradycyjnych źródeł wiedzy - wykładów i książek; nieco rzadziej sięgają po e-learning i Wikipedię - wynika z raportu "Internet mobilny w życiu studenta", opracowanego przez dra Krzysztofa Krejtza, psychologa ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS).
Data: 2010-07-23
Co młodzi ludzie wiedzą na temat nowych technologii?
Współczesne nastolatki, a także ich młodsi koledzy stanowią część tzw. digital natives, czyli pokolenia, które wychowało się w elektronicznym świecie. Ponieważ komputery, telefony komórkowe i inne elektroniczne zabawki towarzyszyły im od urodzenia, potrafią oni bez trudu korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych. Czy wiedzą o nich już wszystko?
Data: 2010-07-22
Politechnika Śląska: Konferencja na temat kształcenia inżynierów
Kształcenie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, które sprzyja lepszemu przyswajaniu wiedzy, to największe wyzwanie stojące przed kadrą kształcącą inżynierów na całym świecie - podkreślają uczestnicy międzynarodowej konferencji w Gliwicach.
Data: 2010-07-22
Nauczanie przedmiotów ścisłych wspierane przez technologię
W ostatnich latach osiągnięcia w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych zmieniły nasz sposób myślenia na temat nauczania przedmiotów ścisłych w szkołach podstawowych i średnich. Obecnie istnieją nowe produkty, mobilne i przyjazne dla użytkownika, które pomagają szkołom włączać do ich programów nauczania przedmiotów ścisłych nowe tematy i zajęcia.
Data: 2010-07-16
Czy granie może zmienić edukację?
Gry komputerowe silnie oddziałują na kulturę i wykształcenie młodzieży i stąd duże zainteresowanie wykorzystaniem ich w kształceniu. Regularne granie może rozwinąć wiele umiejętności, w tym między innymi te związane z koncentracją uwagi. Nowe badania z zakresu projektowania gier i badania umysłu otwierają nowe perspektywy przed grami edukacyjnymi.
Data: 2010-07-15
Internet, komputery, dzieci
Firma Symantec przepytała 2 800 dzieci i ponad 7 000 dorosłych z 14 krajów na temat ich aktywności internetowej i doświadczeń. W ramach badania przeanalizowano rzeczywiste doświadczenia internetowe najmłodszych użytkowników, porównując je z przekonaniami rodziców. Raport przynosi interesujące wyniki.
Data: 2010-07-14
Tablet dla każdego ucznia?
Euforia po wprowadzeniu przez Apple na rynek iPada trwa w najlepsze. Eksperci edukacyjni zastanawiają się, czy tak będzie wyglądał „zeszyt” ucznia za kilka lat i czy tablet będzie w stanie zastąpić komputery stacjonarne i laptopy w szkołach. Na pewno mamy do czynienia nowym kierunkiem patrzenia na narzędzia wspomagające nauczanie. Czy będą one przydatne uczniom?
Data: 2010-07-08
Artykuły: 201 do 210 z 396 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  
Zastosowanie gier edukacyjnych w szkoleniach. Część 2 , Mobilna edukacja w punkcie przełomowym, Zastosowanie gier edukacyjnych w szkoleniach. Część 1 , Jak projektować i prowadzić kursy elearningowe - polecam II edycję szkolenia , Webinar. Godne uwagi narzędzie edukacyjne.,