Mamy 9685 aktualnych szkoleń oraz 5236 firm szkoleniowych. Dziś dodano 6 szkoleń.

Ostatnia szansa na praktyki za granicą

Studenci, którzy chcą w wakacje pojechać do Londynu i Brukseli na praktyki w agencjach PR-owych, nie mają już wiele czasu. Tylko do końca marca mogą nadsyłać próbki swoich możliwości w postaci projektów strategii PR. To już IX edycja konkursu stażowego PRaktykuj za granicą.

W tym roku studenci, którzy chcą pojechać na wakacyjne staże za granicę, będą pracować nad przygotowaniem strategii komunikacji dla Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Do wyboru są trzy tematy, a każdy z nich dotyczy jednego z aspektów działalności Fundacji. Trójka zwycięzców konkursu będzie stawiać swoje pierwsze kroki zawodowe w Brukseli i Londynie, w agencjach Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR. Przygotowane przez nich strategie PR trafią do Fundacji ITAKA, która będzie mogła wykorzystać najciekawsze pomysły. Do studentów należy przygotowanie strategii komunikacji wspierającej wybrane działanie czy program Fundacji: na przykład kampanię „Nie uciekaj", adresowaną do nastolatków. W zaplanowaniu komunikacji z tą grupą docelową na pewno pomoże dobra znajomość mediów społecznościowych, czyli praktyczna wiedza, której studentom nie brakuje.

"Działania kierowane do nastolatków w ramach kampanii „Nie uciekaj" wymagają szczególnie kreatywnego podejścia, tak aby przekaz profilaktyczny, z założenia mało atrakcyjny, dotarł do młodzieży" - wskazuje Joanna Gogolińska z Fundacji ITAKA - "Dotykamy tu ważnego problemu społecznego, według statystyk policyjnych co roku ucieka z domu około 3500 nastolatków. Fundacja kieruje działania komunikacyjne nie tylko do uciekinierów, ale także do młodzieży zagrożonej ucieczkami, do ich rodziców i opiekunów."

Zadania są zróżnicowane, osobom nastawionym bardziej na realia biznesowe, niż społeczne, może spodobać się temat drugi: „zaplanuj strategię komunikacji promującej Fundację ITAKA jako atrakcyjnego partnera dla przedsiębiorstw realizujących strategie CSR". "To zadanie jest na pewno największym wyzwaniem" - mówi Joanna Gogolińska - "wpisanie działań ITAKI w strategię CSR firm nie jest proste, gdyż tematyka zaginięć jest stosunkowo mało znana i odbiega od głównych obszarów działań CSR firm." Dla osób, które jeszcze nigdy nie pisały strategii PR, organizatorzy udostępnili na stronie internetowej przewodnik: „Jak pisać (i prezentować) strategie komunikacji".

Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków i wszystkich trybów studiów: dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych. Więcej informacji o konkursie można znaleźć tutaj.

Źródło: KluczDoKariery.pl


Data publikacji: 2012-03-26
Strony: 1

Najważniejsze zmiany w nowym roku szkolnym, Jakie są cele edukacji przyszłości? , Znana jest już lista uczelni w programie "kierunki zamawiane", Co łączy Leonarda da Vinci i Coca-Colę?, Zatrudniony sam wybierze szkolenie i dostanie na nie pieniądze z UE ,