Mamy 9308 aktualnych szkoleń oraz 5255 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Trudni pracownicy

Kategoria: ZARZĄDZANIE / Przywództwo

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Tomasz Zięba
tel.: 796 795 651
email: tomasz.zieba@inventi.com.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Trudni pracownicy, czyli jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami.
Kategoria: ZARZĄDZANIE / Przywództwo
Metodyka: Symulacje i gry
Opis: ...W firmowej rzeczywistości często zdarza się nam spotykać osoby notorycznie kontestujące decyzje przełożonych, rozsyłające zaczepne maile, etc....[] Właściwe rozpoznanie patologicznych sytuacji, wprowadzenie środków zaradczych jak i mechanizmów zapobiegających tworzeniu się ognisk zapalnych może okazać się kluczowe dla stworzenia efektywnego i właściwie umotywowanego zespołu pracowników...
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Trenerzy: Magdalena Czernecka
Wielkość grupy: 12
Program: Pierwszy dzień szkolenia:



1. Przywództwo w zespole

* Mój portret lidera – autodiagnoza własnego stylu lidera, metafora zarządzania – indywidualna praca każdego uczestnika, określenie celów szkoleniowych
* Psychologiczne aspekty zarządzania konfliktowym pracownikiem - dyskusja moderowana, poznanie metod radzenia sobie z konfliktowymi sytuacjami w organizacji


Cel: Poszerzenie kompetencji w zakresie diagnostyki i profilaktyki nieefektywnych stylów komunikowania się pracowników



2. Diagnoza organizacji – elementy wzmacniające i osłabiające działanie organizacji w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi

* Truciciel, wampir emocjonalny czyli pracownik konfliktowy– charakterystyka, potrzeby, style myślenia i działania,
* Algorytm radzenia sobie z „trucicielem” – praktyka prowadzenia rozmowy w doświadczeniu uczestników
* Narzędzia radzenia sobie z nieefektywnymi zachowaniami pracowników


Cel: Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z „trucicielem”




Drugi dzień szkolenia:




1. Diagnostyka konfliktów w organizacji - Jak szukać porozumienia i wspólnie osiągać założone cele

* Argumentowanie, przekonywanie czyli w jaki sposób przekonywać pracowników do swoich racji w sytuacji rozbieżnych grup interesów – prowadzenie negocjacji problemowych w oparciu o case study


Cel: Podniesienie kompetencji prowadzenia negocjacji problemowych i rozwiązywania sytuacji konfliktowych wśród grup pracowniczych



2. Wzmacnianie kompetencji udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem

* Asertywność czyli jak osiągać wspólne cele bez generowania konfliktów,

* Konstruktywna informacja zwrotna czyli jak oni znoszą krytykę –praktyka menedżera udzielania informacji zwrotnych
* Delegowanie zadań czyli czy mogę im zaufać czy jednak warto bym wszystko robił sam,


Cel: Zwiększenie repertuaru możliwości udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem
Wymagania: brak
Świadczenia dodatkowe: materiały dla uczestników, certyfikaty, wyzywienie
 

Poleć szkolenie znajomemu