Mamy 8587 aktualnych szkoleń oraz 5276 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Social Media

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewa Kaszyńska
tel.: 504181312
email: ewa.kaszynska@adept.info.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Social Media
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama
Metodyka: Case studies
Opis: Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.
Program: Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.kaszynska@adept.info.pl.

Program szkolenia
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
• Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy
• Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
• Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
• Case studies
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
• Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
• Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
• Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
• Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
• Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
• Nasza Klasa
• Linkedin
• Goldenline
• Grono
4. Blogi i mikro blogi:
• Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
- Blip.pl
- Twitter.com
5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
• Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
• Rodzaje i formy reklam w sieci
• Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:
- Język reklamy
- Slogan reklamowy
- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych
• Planowanie internetowej kampanii reklamowej
• Mierzenie efektywności działań w social media
6. Internetowy Public Relations:
• Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
• E-media Relations
• Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu
 

Poleć szkolenie znajomemu