Mamy 9300 aktualnych szkoleń oraz 5256 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Copywriting

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewa Kaszyńska
tel.: 504181312
email: ewa.kaszynska@adept.info.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Copywriting- tworzenie tekstów perswazyjnych na potrzeby reklamy, internetu oraz biznesu
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama
Metodyka: Wykłady
Opis: Szkolenie ma celu przybliżenie metod i zasad współczesnego copywritingu, poznanie zasad tworzenia najpopularniejszych tekstów perswazyjnych, zwiększenie sprawności komunikacyjnej w mowie i piśmie, wzmocnienie samooceny i motywacji do samodoskonalenia się, zachęcenie do pogłębiania wiedzy.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, absolwent kulturoznawstwa i polonistyki, jego twórczość publikowana jest w czasopismach literackich, kulturalnych oraz naukowych. Specjalizuje się w słowie pisanym oraz komunikacji interpersonalnej- między innymi pracuje jako copywriter- freelancer, tworzy teksty literackie, a także jest autorem podręcznika dla copywriterów (pozycja ukaże się w 2011 roku nakładem Wydawnictwa Złote Myśli).
Program: Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.kaszynska@adept.info.pl.

Program szkolenia
1. Cechy warsztatu copywritera
2. Jak przygotować się do pisania
3. „Dobry tekst” a tekst sprzedający
4. Budowa i charakterystyka tekstu perswazyjnego ( techniki, język i słownictwo, budowa obrazów, pisanie pod Klienta)
5. Jak stworzyć perswazyjny opis (produktu/usługi)
6. Charakterystyka i budowa tekstów internetowych (wizytówki, strony firmowej, serwisu, artykułu do firmowego bloga)
7. Budowa tekstu folderu reklamowego/prezentacyjnego
8. Opracowanie zwartości listu reklamowego
9. Ulotka reklamowa i wyborcza
 

Poleć szkolenie znajomemu