Mamy 8504 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: E-MARKETING

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / PR

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Daniel Bogusz
tel.: 022 877 38 43
email: firma@bonavigator.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: E-MARKETING - skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów w internecie
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / PR
Metodyka: Wykłady
Opis: Szkolenie E-marketing. Skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów w internecie. Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: KRZYSZTOF BENIOWSKI -


Trener – Praktyk. Entuzjasta i ekspert marketingu internetowego. Od 5 lat ściśle związany zawodowo z branżą interaktywną.

Karierę zawodową rozpoczynał w Grupie Onet.pl wydawcy największego polskiego portalu internetowego. Zajmował stanowiska związane bezpośrednio z z dostarczaniem rozwiązań emarketingowych. Pracę zakończył na stanowisku Sales Marketing Managera.

Od 2008 związany z koncernem medialnym Agora SA, właścicielem m.in. portalu Gazeta.pl i Gazety Wyborczej. Początkowo jako International Sales Manager. Obecnie New Business Sales Manager.
Program: 1. WSTĘP - MARKETING W INTERNECIE
Internet jako medium
Uczestnicy rynku i ich zadania
Podstawowa terminologia
2. E-KONSUMENCI
Użytkownicy internetu - demografia
Zachowania konsumenckie
Narzędzia targetowania przekazu w internecie
3. EFEKTYWNOŚĆ W INTERNECIE
Modele rozliczeniowe
Miary skuteczności i metody ewaluacji
Optymalizacja kampanii emarketingowych
4. MARKETING W WYSZUKIWARKACH
Pozycjonowanie organiczne
Płatne pozycjonowanie
Reklama kontekstowa
5. MARKETING BEZPOŚREDNI
E-mailing
Newslettery
Social Media w marketingu
6. KAMPANIE EFEKTYWNOŚCIOWE
Affiliate marketing
Kampanie CPC i CPA w sieciach
Inne formy reklamy efektywnościowej
7. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA I PODSUMOWANIE
 

Poleć szkolenie znajomemu