Mamy 9635 aktualnych szkoleń oraz 5219 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Zarządzanie Marką

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Inne

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Daniel Bogusz
tel.: 022 877 38 43
email: firma@bonavigator.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Zarządzanie Marką. Szkolenie dla brand menedżerów
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Inne
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: zkolenie kierowane jest do pracowników działu marketingu, ale może być również cennym źródłem informacji i inspiracji dla osób reprezentujących Zarząd czy dział sprzedaży. W przypadku udziału osób z innych komórek szkolenie może ułatwić zrozumienie planowanych lub zachodzących w firmie procesów, może również ułatwić wdrażanie i realizację zadań.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: IZABELA BOHDAN - TALMONT -


Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.
Program: 1. DIAGNOZA MARKI JAKO PUNKT WYJŚCIA DO ZARZĄDZANIA MARKĄ

Analiza marki
Poziomy marki
Cykl życia
Marka a produkt

2. SPOSOBY WYRÓŻNIANIA I KOMUNIKOWANIA MARKI - BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

Metody pozycjonowanie marek
Insight - klucz do strategii marek
Marketing narracyjny
Wyróżnianie marki w odniesieniu do konkurencji

3. PRODUKT - JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA MARKI

Strategie zarządzania produktem
Zarządzanie asortymentem
Rozszerzanie asortymentu - możliwe rozwiązania i ich wpływ na markę

4. CENA W ZARZĄDZANIU MARKĄ

Ustalanie ceny w oparciu o wartość
Strategie cenowe

5. DYSTRYBUCJA W ZARZĄDZANIU MARKĄ

Jak przygotować się do obecności w nowych kanałach
Rozwój marki na nowych rynkach - rozwój eksportu

6. PROMOCJA W ZARZĄDZANIU MARKĄ

Rozwiązania w zakresie promocji
Zasady komunikacji

7. BADANIA MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU MARKĄ

Wybrane metody i techniki badawcze
Zastosowanie poszczególnych metod w problemach marketingowych.
Współpraca z agencją badawczą

8. STRATEGIE ROZWOJU MAREK

Podejmowanie decyzji w oparciu o dostępne dane rynkowe - interpretacja danych i dobór rozwiązań dla marki
 

Poleć szkolenie znajomemu