Mamy 9300 aktualnych szkoleń oraz 5256 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: SZTUKA PREZENTACJI

Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Przemówienia Publiczne

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Daniel Bogusz
tel.: 022 877 38 43
email: firma@bonavigator.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: SZTUKA PREZENTACJI
Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Przemówienia Publiczne
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Program szkolenia Sztuka Prezentacji jest oparty o założenie że, sztuka prezentacji jest umiejętnością, a zatem można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień, a dzięki temu świadomość i korekta złych nawyków.

W treningach z zakresu sztuki prezentacji najlepiej sprawdza się model 3 dniowego szkolenia sztuka prezentacji w formule 2 dni szkoleniowe łącznie + próba generalna w terminie późniejszym.

Pierwszego dnia skupimy się przede wszystkim na osobie prezentera i rozpoczniemy od krótkich nagrań wystąpień tak aby na uczestnicy zobaczyli i uświadomili sobie swoje mocne i słabe strony (specyficzny SWOT). Następnie w dalszej części dnia uczestnicy poznają i przećwiczą zasady autoprezentacji. Pierwszy dzień zostanie zakończony kolejnymi nagraniami i podsumowaniem nabytych czy teżudoskonalonych umiejętności autoprezentacyjnych.

W czasie drugiego dnia szkolenia skupimy się na samej prezentacji, jej strukturze i zasadach.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: DOROTA DAŃCZAK-KRÓL -

Certyfikowany Coach Norman Benett Academy i EMCC - uprawnienia międzynarodowe.

Od 2007r. pracuje jako doradca handlowy, trener, coach, konsultant z branży HR. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta.

Prowadzi szkolenia min.: sprzedażowe, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystapień publicznych, z zakresu coachingu oraz wybrane szkolenia prawne.

Prowadzi indywidualne i grupowe sesje biznes i life coachingów dla managerów oraz właścicieli firm, branżowe sesji coachingowe dla prawników, lekarzy. Pracuje metodami coachingowymi (indywidualnie i grupowo) ze studentami, młodzieżą, dziećmi, rodzicami.
Brała udział w procesach rekrutacji i selekcji personelu, sesjach assessment i development center.

Magister Wydziału Prawa i Administracji, specjalista w zakresie prawa cywilnego. Przez ponad 8 lat pracowała jako prawnik gdzie była odpowiedzialna za obsługę prawną i komunikacje z klientami Kancelarii, a w szczególności prawną obsługą z zakresu windykacji, prawa pracy, prawa handlowego. Prowadziła szkolenia wewnętrzne z zakresu uregulowań prawnych.

Ukończyła podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Personelem.
Program: 1. WSTĘP - PREZENTACJE CO OZNACZAJĄ DLA MNIE OSOBIŚCIE, DLA FIRMY?
Co jest łatwe w trakcie prezentacji?
Co sprawia trudności?
Co jest szczególnie ważne podczas prezentacji?
Jak chciałbym żeby było?
Co to jest dobra prezentacja?
2. KAMERA NA START - czyli diagnoza stanu wyjściowego.
3. OSOBA PREZENTERA - NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ?
Komunikacja niewerbalna. Korzystne i niekorzystne komunikaty niewerbalne podczas prezentacji.
Świadomość własnych mocnych i słabych stron.
Dobre pierwsze wrażenie i dlaczego jest tak istotne?
Kontakt wzrokowy (i nie tylko) z uczestnikami.
Co zrobić z rękoma w trakcie wystąpień - gesty, postawa ciała, rekwizyty.
Postawa prezentera wspierająca przekaz i bycie przekonującym.
Głos - narzędzie pracy prezentera.
Sztywny scenariusz czy elastyczność i dopasowanie się do odbiorców.
Złe nawyki autoprezentacyjne.
4. SŁOWA, SŁOWA, SŁOWA…
Słowa wzmacniające przekaz,
Słowa osłabiające przekaz,
Gwara branżowa,
Kilka magicznych słów.
Korzyści, argumenty, cytaty, badania, autorytety.
5. KAMERA RAZ JESZCZE - co udało się zmienić?
6. Abraham Lincoln powiedział "Gdyby miał 9 godzin na ścięcie drzewa 6 przeznaczyłbym na ostrzenie siekiery", czyli PRZYGOTOWANIE SIĘ DO PREZENTACJI.
O czym należy pamiętać w trakcie przygotowania - zasada 5 W.
Rodzaje prezentacji, jak określić cel prezentacji, poznać oczekiwania i potrzeby odbiorców.
O co możemy zadbać na etapie przygotowania się do prezentacji?
Do czego potrzebny jest nam stres?
7. SCHEMAT I STRUKTURA PREZENTACJI.
Forma prezentacji, a nasza kultura organizacyjna.
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - co jest ważne na każdym z etapów?
Jak dobierać argumenty, przykłady, analogie, metafory, "historie z życia wzięte"?
Jak uruchamiać poszczególne kanały komunikacyjne podczas prezentacji, tak aby zwiększyć skuteczność przekazu?
Jak zaprezentować treść - czyli zasady budowy slajdów MS PowerPoint, materiały, rekwizyty, sprzęt i inne pomoce wspierające przekaz.
Dylematy prezentera min:
- Selekcja treści - jak najwięcej/jak najmniej,
- Scenariusz czy elastyczność,

- Naturalność czy maska aktora,

- Długo czy celnie,

- Swobodnie czy biznesowo…

8. ZAKOŃCZENIE
Pytania, wnioski, podsumowanie.
9. DZIEŃ TRZECI, CZYLI CZEGO NAUCZYLIŚMY SIĘ
W trakcie trzeciego dnia szkoleniowego uczestnicy zaprezentują własne 10-15 minutowe prezentacje zawodowe, które będą nagrywane kamerą video i omawiane. Po szkoleniu trener prowadzący wraz z innym trenerem opracują wg wcześniej przygotowanego kwestionariusza informacje zwrotne dla uczestników.

Po szkoleniu, każdy otrzyma płytę CD z nagraniem swoich prezentacji/wystąpień zarówno tych z pierwszego dnia szkoleniowego jak i "finałowych". W trakcie szkolenia będziemy pracować na przykładach realnych prezentacji uczestników i zawsze prosimy o zabranie ze sobą laptopów lub wydrukowanie swoich rzeczywistych prezentacji, które uczestnicy prowadzą na co dzień lub do których się przygotowują.
 

Poleć szkolenie znajomemu