Mamy 9347 aktualnych szkoleń oraz 5256 firm szkoleniowych. Dziś dodano 19 szkoleń.

Szkolenie: Wsparcie serwisowe

Kategoria: KOMPUTERY I INTERNET / Administracja

Szkolenie zamknięte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
tel.: 22 838 52 70
email: szkolenia@cts.com.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Wsparcie serwisowe
Kategoria: KOMPUTERY I INTERNET / Administracja
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Dotyczy działań prewencyjnych, diagnoz oraz rozwiązywania problemów technicznych w sieciach komputerowych. Ponadto tematem kursu jest optymalizacja zasobów sprzętowych dla sieciowych produktów, przede wszystkim rodziny NetWare. Większość czasu kursu - to praktyczne ćwiczenia problemów "z życia".
Poziom zaawansowania : zaawansowany
Program: Zagadnienia omawiane na szkoleniu:

model diagnostyczny sieci komputerowej
programy diagnostyczne oraz raportowe systemów komputerowych
instalacja, konfigurowanie oraz diagnozowanie różnych systemów okablowania oraz kart sieciowych
sieciowe nośniki danych - dyski SCSI, IDE, partycje i wolumeny, mirroring i duplexing, napęd CD-ROM jako wolumen NetWare
diagnozowanie i usuwanie błędów stacji roboczych - Windows 95/98, NT Workstation; programów Klientów NetWare różnych wersji
diagnozowanie i usuwanie błędów serwera oraz usług sieciowych; w szczególności środowiska drukowania NDPS oraz kolejko zorientowanego
optymalizacja pracy systemu sieciowego, lokalizacja i usuwanie "wąskich gardeł", nienormalnych zakończeń pracy systemu (abend), pętli
Wymagania: praktyczna znajomość MS Windows 95/98/NT Ws
doświadczenie w pracy z NetWare
znajomość techniki komputerowej
ukończenie kursów lub równoważna wiedza:
# 565 Technologie Sieciowe,
# 560 NetWare 5
 

Poleć szkolenie znajomemu