Mamy 8426 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Techniki sprzedaży

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewelina Zdzieszyńska
tel.: 500 029 886
email: biuro.edu@wstronerozwoju.com

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Szkolenia Sprzedaży | Techniki sprzedaży
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży
Metodyka: Case studies
Symulacje i gry
Ćwiczenia
Wykłady
Opis: Skrócony opis szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Adresaci szkolenia

► kierowników i pracowników działów sprzedaży
► przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
► kierowników działów obsługi klienta
► kupców

Cel szkolenia

► Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
► Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów
► Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
► Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
► Wzrost świadomości w zakresie motywów zakupowych, jakimi kierują się potencjalni Klienci
► Skuteczne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
► Wzrost sprzedaży
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Ewelina Zdzieszyńska

Od 6 lat związana ze szkoleniami. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno - Pedagogicznej w Łowiczu na Wydziale Pedagogicznym. Ukończyła szkołę trenerów na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w ramach studiów podyplomowych: Szkolenia i Rozwój.

Studentka szkoły coachów w Nobel Manhattan Polska.

Doświadczenie zawodowe w obszarze szkoleń rozpoczęła od stanowiska trenera wewnętrznego w Centrum Informatyki Grupy PZU S.A. Kolejne miejsce pracy to firma medyczna Medicover, gdzie zajmowała stanowisko terener/coach i odpowiedzialna była za szkolenia pracowników (kadra zarządzająca, lekarze, pielęgniarki, pracownicy recepcji, pracownicy działu reklamacji, pracownicy Call Center) oraz realizowanie projektów mających na celu podnoszenie poziomu obsługi Klienta. Od listopada 2008 pracowała w Sygma Bank Polska na stanowisku Kierownika ds. Szkoleń. Dodatkowo prowadzi zajęcia ze studentami z zakresu: kompetencje menedżerskie w Wyższej Szkole Humanistycznej w Łodzi. Specjalizuje się w projektach mających na celu wzrost efektywności obsługi Klienta, budowanie polityki szkoleniowej w organizacji. W ramach realizowanych projektów tworzy programy szkoleniowe, projektuje narzędzia oceny itd.



Wielkość grupy: 12
Program: SPRZEDAŻ JAKO PROCES (ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY)
• Prezentacja etapów procesu sprzedaży
• Dyskusja w obszarze kompetencji potrzebnych na każdym etapie
• Autodiagnoza mocnych stron i obszarów do rozwoju na każdym z etapów (kwestionariusz)

JAK TO SIĘ DZIEJE, ŻE KLIENCI KUPUJĄ? - CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE WPŁYWAJĄCE NA DECYZJĘ ZAKUPU
• Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
• Potrzeby Klienta - klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
• Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej

ETAPY PROCESU MYŚLOWEGO POTENCJALNEGO KLIENTA
• Uwaga
• Zainteresowanie
• Pragnienie
• Przeświadczenie
• Zakup

PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
• Wiedza o Kliencie
• Wiedza o usługach
• Wiedza o konkurencji
• Przygotowanie strategii działania

ROZPOCZĘCIE ROZMOWY - JAK STWORZYĆ POZYTYWNY KLIMAT SPRZYJAJĄCY SPRZEDAŻY?
• Postawa sprzedawcy podczas otwarcia
• Pierwsze wrażenie
• Techniki i cele otwarcia (np. otwarcie za pomocą stwierdzenia, poprzez zaciekawienie, prezentację korzyści itd.)

JAK WZBUDZIĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA USŁUGĄ?
• Model akuszerii (truizmy, pytania, parafraza)

PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJ
• Cele i etapy prezentacji
• Kompozycja prezentacyjna (przekonująca komunikacja, uczestnictwo Klienta w prezentacji, uzasadnienia)
• Typy prezentacji: prezentacja według scenariusza, prezentacja ukierunkowana na potrzeby, prezentacja ukierunkowana na problemy)
• Techniki wspomagające prezentację: technika logicznej perswazji, język korzyści
• Dostosowanie prezentacji do sytuacji i typu Klienta

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
• Odczytywanie sygnałów zakupu
• Co jest potrzebne, aby zamknąć sprzedaż?
• Techniki zamknięcia (alternatywne, hipotetyczne, metodą zestawienia korzyści, metodą ostatniej szansy itd.)

ZASTRZEŻENIA KLIENTA I ODPOWIEDŹ NA NIE
• Kategorie zastrzeżeń (zastrzeżenia ukryte, wybieg, brak potrzeby, finansowe, co do produktu)
• Metody uchylania zastrzeżeń
• Zastrzeżenia uchylone i co dalej? - plan dalszego działania

EWALUACJA
• Podsumowanie – ćwiczenie podsumowujące
• Ankiety ewaluacyjne i zapowiedź follow up
Wymagania: Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat Auto Poland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Świadczenia dodatkowe: Każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
 

Poleć szkolenie znajomemu