Mamy 9812 aktualnych szkoleń oraz 5247 firm szkoleniowych. Dziś dodano 1 szkoleń.

Szkolenie: Trudny klient

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Katarzyna Pustoła
tel.: 22 826 00 74
email: biuro@euro-konsulting.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Trudny klient
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta
Metodyka: Symulacje i gry
Ćwiczenia
Wykłady
Opis: Jakie są techniki radzenia sobie z trudnym klientem?
Jaki jest format obchodzenia zastrzeżeń i rozwój umiejętności jego skutecznego zastosowania?
Wykorzystywanie obiekcji w procesie budowania długofalowych relacji z klientem.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Jarosław Łukjańczuk
współzałożyciel Euro-konsulting. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA - University of Minnesota
Program: Pozytywne nastawienie do klienta sukcesem w działaniu
- Sprawdzone sposoby na trudnego klienta

Postawy i zachowania wobec klienta
- Monolog wewnętrzny

Spostrzeganie – ważna umiejętność interpersonalna
- Pochopne formułowanie ocen
- Pierwsze wrażenie i powierzchowna ocena (najczęstsze błędy popełniane przez osoby z biur obsługi klientów)
- Profesjonalne zachowanie i nastawienie na klienta

Typy klientów: Metaprogramy
- Dążenie/Unikanie
- Ja/ inni
- Wewnętrzny i zewnętrzny wskaźnik odniesienia
- Globalny/szczegółowy
- Zgodny/negujący

Skuteczna komunikacja
- Czynniki wpływające na skuteczność komunikatu

Sztuka zadawania pytań
- Cele zadawanych pytań
- Co to są „dobre pytania”?

Umiejętność dobrego słuchania
- Umiejętność słuchania

Podstawowe bariery komunikacji
- Agresywny, zdenerwowany rozmówca

Asertywność
- Sposób na zmniejszenie kosztów psychicznych pracy
- Asertywność a obsługa klienta

Wybrane techniki asertywne w pracy z trudnym klientem

Podsumowanie i wnioski końcowe
Świadczenia dodatkowe: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt z trenerem również po zakończeniu szkolenia, coaching indywidualny po zakończeniu szkolenia, audyt umiejętności szkoleniowych na życzenie
 

Poleć szkolenie znajomemu