Mamy 8509 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Pozytywna komunikacja

Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Komunikacja

Szkolenie zamknięte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Justyna Bidzińska
tel.: 696 424 558
email: koordynator.szkolenia@eureka-hr.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Pozytywna komunikacja, czyli o sztuce mówienia komplementów
Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Komunikacja
Metodyka: Filmy
Testy
Case studies
Symulacje i gry
Ćwiczenia
Opis: Jak to powiedzieć, żeby zabrzmiało wiarygodnie?
Jak to powiedzieć, żeby sprawiło przyjemność?
Co zrobić, gdy mój komplement sprawi przykrość?
Dlaczego niektórzy ludzie nie chcą słyszeć komplementów?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia: „O sztuce mówienia komplementów”.

Dla kogo:
- Dla każdej osoby, która chce świadomie komunikować się z otoczeniem, z naciskiem na komunikację pozytywnie wzmacniającą.
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Trenerzy: Małgorzata- menedżer, trener biznesu, coach, konsultant.
Certyfikowany coach ICC. Akredytowany konsultant Insights Discovery oraz Extended DISC. Trener zarządzania projektami w metodyce TenStep™.
Od 14 lat aktywna zawodowo. 11 lat na stanowiskach menedżerskich. Swoje doświadczenie czerpie z bardzo różnych branż i kultur organizacyjnych, począwszy od jednej z największych korporacji spożywczych, po prywatną firmę telekomunikacyjną sektora MŚP. W badaniu kompetencji menedżerskich otrzymała wynik o 26% wyższy od średniej.
Od 4 lat trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach sprzedaży, zarządzania i wspierania procesu sprzedaży, obsługi klienta, praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Wielkość grupy: 13
Program: Program warsztatu:
1. Wprowadzenie do sztuki komplementowania
- Historia komplementu
- Postawa życiowa, która sprzyja komplementowaniu
- Dlaczego warto mówić komplementy
- Dlaczego nie mówimy komplementów
2. Sekrety dobrego komplementu
- Czas, Treść, Język
- Podstawowe struktury językowe
3. Foux pas, czyli gdy komplement nie jest komplementem
- Gdy myśli nie idą w parze ze słowami
- Komplement jako narzędzie manipulacji
- Niezamierzona krytyka
4. Jak przyjmować komplementy
- Reakcje nawykowe
- Reakcje wzmacniające obie strony komunikacji
5. Komplementy na każdą okazję
- Co chcą usłyszeć kobiety
- Co podoba się mężczyznom
- Humorystyczne komplementy
- Komplementy na powitanie
6. Pozytywna komunikacja
- Język problemów vs. język rozwiązań
- Słowa, które odmieniają świat
 

Poleć szkolenie znajomemu