Mamy 9598 aktualnych szkoleń oraz 5219 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Obsługa klienta

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Magdalena Pocheć
tel.: 797498073
email: mp@szkolenia-lodz.com

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Obsługa klienta
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta
Metodyka: Ćwiczenia
Wykłady
Opis: Szkolenie dostarcza wiedzy na temat umiejętnej komunikacji z klientem, w tym z klientem trudnym. Uczy umiejętności wymaganych od osób zajmujących się sprzedażą, miedzy innymi sztuki prezentowania oferty oraz skutecznego negocjowania. Dostarcza wiedzę w zakresie podstawowych narzędzi wpływu w kontekście etycznego ich zastosowania. Uczy skutecznej komunikacji z klientem, kreowania sytuacji typu WIN-WIN czyli dochodzenia do wzajemnego porozumienia i osiągania obopólnych korzyści. Przeznaczone jest dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych, pracowników administracyjno-biurowych oraz innych mających bezpośredni kontakt z klientem.
Poziom zaawansowania : początkujący
Wielkość grupy: 20
Program: CELE SZKOLENIA

Zapewnienie znajomości najważniejszych zasad komunikowania się, z uwzględnieniem mechanizmów tworzenia się barier w komunikacji i powstawania konfliktu
Zapewnienie znajomości zasad sprzedaży i negocjacji, w tym technik wpływu
Kształcenie umiejętności słuchania i analizy oczekiwań klienta
Kształcenie umiejętności stosowania wybranych technik negocjacji i argumentacji
Dostarczenie wiedzy z zakresu obrony przed taktykami manipulacyjnymi
Dostarczenie umiejętności pracy z trudnym klientem



TEMATYKA SZKOLENIA

1. Ja - klient – moje dobre i złe doświadczenia w obsłudze klienta
Jak chciałbym być obsługiwany i dlaczego?
Jak nie chciałbym być obsługiwany

2. Co to jest profesjonalna obsługa klienta?

Spełnianie oczekiwań klienta

Czy klient ma zawszę rację?



3. Wizerunek pracownika profesjonalisty

Jaki jest obraz profesjonalnego pracownika obsługi klienta?

Postawa, wiedza, umiejętności i narzędzia niezbędne w obsłudze klienta

4. Postawa i zachowanie

Jak pracować nad pozytywnym nastawieniem?

Kto decyduje o mojej reakcji na trudną sytuację?

5. Podstawowe zasady w obsłudze klienta

Czego nie wolno robić w obliczu klienta?

Pozytywne elementy obsługi klienta

6. Oczekiwania

Czego klient oczekuje ode mnie?

Czego klient oczekuje od firmy (sklepu, hurtowni, itd.)?


7. Typologia klientów
Podstawowe typy osobowościowe klientów - jak je rozpoznawać i jak z nim rozmawiać?

8. Najtrudniejsze sytuacje z życia sprzedawcy, pracownika obsługi klienta.
Trudny klient – kto to taki?
Najtrudniejsze sytuacje – jak dawać sobie radę?
9. Moja droga rozwoju, – nad czym powinienem pracować?
OCZEKIWANE REZULTATY

większa wrażliwość na potrzeby klienta w zakresie jakości obsługi
poprawa osobistych umiejętności w zakresie budowania dobrych relacji z klientem
umiejętność wzorcowej obsługi klienta w firmie - spojrzenie od strony klientów
umiejętność zastosowania obowiązujących standardów obsługi klienta
zastosowanie efektywnej komunikacji interpersonalnej w kontakcie z klientem
komunikatywne prowadzenie rozmowy z klientem
umiejętność radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy klientem
rozpoznanie typologii klientów
umiejętne zastosowanie działań w zakresie posprzedażowym.
 

Poleć szkolenie znajomemu