Mamy 9215 aktualnych szkoleń oraz 5268 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Trudny klient

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży

Szkolenie zamknięte
e-learning

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
tel.: 512 647 375
email: kursy@netakademia.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Kurs online "Trudny klient"
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży
Metodyka: e-learning
Opis: Trudne sytuacje w obsłudze to zjawisko powszechne. Profesjonalne zachowanie pracownika obsługi w sytuacji zastrzeżeń klienta, konieczności odmowy mu, rozpatrzenia reklamacji czy przyjęcia jego krytyki pozwala na szybsze rozwiązanie problemu i przede wszystkim zmniejsza ryzyko utraty klienta. Czy chcesz dowiedzieć się, jak postępować w trudnych sytuacjach związanych z obsługą?

Odbywając kurs Trudny klient:

1. Nauczysz się asertywnie rozwiązywać trudne sytuacje
2. Poznasz sposoby na utrzymanie relacji z klientem
3. Dowiesz się, jak nie tracić klientów pomimo zdarzających się reklamacji czy innych trudnych sytuacji
Poziom zaawansowania : początkujący
 

Poleć szkolenie znajomemu