Mamy 9347 aktualnych szkoleń oraz 5256 firm szkoleniowych. Dziś dodano 19 szkoleń.

Szkolenie: Negocjacje handlowe

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Joanna Bielewicz
tel.: (012) 397 1881
email: info@tqmsoft.com.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Negocjacje handlowe w procesie psrzedaży zaawansowanych rozwiązań B2B
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Techniki Sprzedaży
Metodyka: Wykłady
Opis: Przedmiot szkolenia Negocjacje handlowe w procesie sprzedaży zaawansowanych rozwiązań B2B:

Metodologia skutecznego prowadzenia procesu negocjacji handlowych.
Budowanie własnych oraz rozpoznawanie strategii stosowanych przez partnerów podczas negocjacji.
Wybrane techniki wywierania wpływu wykorzystywane w trakcie prowadzenia negocjacji.
Kreowanie efektywnego przebiegu procesu negocjacyjnego. Zasady skutecznego kształtowania ceny.
Model przełamywania trudnych postaw partnerów w procesie negocjacji zaawansowanych rozwiązań B2B.
Praktyczne ćwiczenia doskonalące umiejętności negocjacyjne.

Korzyści dla przedsiębiorstwa:
- Uczestnicy otrzymają zestaw narzędzi zapewniających podniesienie skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych i ułatwiających stosowanie odpowiedniej
argumentacji w prowadzeniu negocjacji biznesowych.
- Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacji ułatwiającymi prowadzenie rozmów z partnerami biznesowymi niezależnie od pozycji w strukturze
organizacyjnej oraz statusu formalnego.
- Szkolenie podniesie motywację do intensyfikacji aktywności sprzedażowej i wzmocni orientację na wynik finansowy prowadzonych działań.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Trenerzy TQMsoft
Program: 1.Podstawowe narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w trakcie prowadzenia negocjacji handlowych – specyfika komunikacji w procesie negocjacyjnym,
2.Przygotowanie procesu negocjacyjnego – określenie celów prowadzenia negocjacji handlowych,
3.Identyfikacja sytuacji negocjacyjnej oraz dążeń stron w procesie negocjacji ,
4.Istota procesu negocjacyjnego – negocjacje pozycyjne, a negocjacje problemowe,
5.Dobór stylu prowadzenia negocjacji w zależności od wytyczonych celów ,
6.Umiejętność rozpoznania nastawienia partnera w procesie negocjacyjnym i dostosowywania odpowiednich technik oddziaływania,
7.Rozważenie możliwych rozwiązań - zasady konstruowania najlepszych alternatyw – umiejętność wypracowania consensusu:
8.Strategiczne wybory w procesie negocjacji,
9.Zasady konstruowania najlepszej alternatywy,
10.Sposoby wychodzenia z impasu,
11.Właściwe operowanie czasem negocjacji,
12.Elastyczność w przejmowaniu inicjatywy w negocjacjach,
13.Zasady skutecznej argumentacji – budowanie siły prezentowanych argumentów,
14.Negocjacje cenowe – budowanie strategii odnośnie kształtowania ceny, metody radzenia sobie z zastrzeżeniami Klienta odnośnie ceny,
15.Skuteczne wykorzystywanie technik wywierania wpływu w trakcie prowadzenia rozmów negocjacyjnych,
16.Trudne postawy klientów – charakterystyka, źródła i przyczyny powstawania:
o Blok
o Atak
o Blef
17.Praktyczne metody przełamywania trudnych postaw klientów,

Ćwiczenia:
1.Etapy procesu negocjacyjnego – ćwiczenie indywidualne, grupowa dyskusja wyników,
2.Efektywne kształtowanie ceny – ćwiczenie indywidualne,
3.Model przełamywania trudnych postaw – scenki z podziałem na role analizowane z wykorzystaniem techniki video,
Wymagania: Adresaci:
Osoby do których obowiązków zawodowych należy prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących zarówno nabywania jak i zbywania zaawansowanych rozwiązań w obszarze B2B, np. menedżerowie sprzedaży, doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży, specjaliści ds. zakupów,

Świadczenia dodatkowe: Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek oraz możliwość konsultacji po szkoleniu. TERMINY: 31.08-1.09, 22-23.10.2009
 

Poleć szkolenie znajomemu