Mamy 9128 aktualnych szkoleń oraz 5275 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: WINDYKACJA HANDLOWA

Kategoria: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE / Windykcja

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewa Kaszyńska
tel.: 504181312
email: ewa.kaszynska@adept.info.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: WINDYKACJA HANDLOWA – Czyli Jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem odzyskiwanie należności za pośrednictwem elektronicznego postępowania upominawczego
Kategoria: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE / Windykcja
Metodyka: Case studies
Ćwiczenia
Wykłady
Opis: Szkolenie jest skierowane do pracowników działów finansowych, wyższej kadry zarządzającej, pracowników działów monitoringu i windykacji, przedstawicieli handlowych.
Celem szkolenia jest budowanie skutecznej strategii odzyskiwania należności, określenie zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej, przygotowanie się do rozmowy z dłużnikiem. Umiejętności odzyskania należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych. Ocena skuteczności na etapie polubownym a w razie jej braku umiejętność korzystania z nowych narzędzi – elektronicznego postępowania upominawczego.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Jacek Ptaszyński
Trener i konsultant specjalizujący sie w strategicznych aspektach działań marketingowych, sprzedaży bezpośredniej i windykacji należności. Od 2005 roku Prezes Zarządu jednej z większych ogólnopolskich instytucji finansowych, twórca i założyciel sieci sprzedaży zewnętrznej dla jednego z wiodących Banków w Polsce. Bral udział w realizacji wielu projektów miedzy innymi twórca systemu franczyzowego encore travel. W ostatnim czasie kształcił swoje umiejętności związane z przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń na zamówienie (m.in. projekt współfinansowany w ramach UE „Przyszłość z pasją”).
Program: Blok I
I. Nowa Generacja Dłużnika -wprowadzenie
1. Klasyfikacja dłużników
2. Dłużnik - mechanizm powstawania długu
3. O co walczymy ?
II. Idea windykacji z perspektywy dłużnika – typowe zachowania
Blok II
I. Zasady rozmów z dłużnikami
II. Bledy w rozmowie windykacyjnej
III. Windykacja należności na etapie polubownym -postępowanie wobec dłużnika
1. Pierwszy Kontakt
2. Rozmowa windykacyjna w fazie negocjacji
3. Sankcja – czym jest i jak ją skutecznie zapowiedzieć
IV. Świadome bądź nieświadome manipulacje czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacjami
Blok III
V. Instytucja Komornika – elementy istotne dla wierzyciela
VI. Możliwość zwiększenia skuteczności postępowania egzekucyjnego
Blok IV
Elektroniczne postępowanie upominawcze - cele i założenia
VII. Prawne podstawy funkcjonowania E-Sądu
VIII. Elektroniczne postępowanie upominawcze – pierwsze kroki
1. Założenie konta-krok po kroku
2. Podpis elektroniczny – wydanie certyfikatu
IX. Składamy pozew w e-sądzie- wypełnienie formularza pozwu
a. definicja powodów,
b. informacja o reprezentacji,
c. definicja pozwanych,
d. definicja dowodów - dokumentów świadczących o istnieniu zobowiązania,
e. definiowanie roszczeń
X. Jak pisać uzasadnienie pozwu
XI. Egzekucja w ramach elektronicznego postępowania
XII. Wniosek o wszczęcie Egzekucji
Ćwiczenia
 

Poleć szkolenie znajomemu