Mamy 9240 aktualnych szkoleń oraz 5268 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Obsługa klienta

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Monika Wiktorko- Gapys
tel.: tel.: 0 42 655-33-77

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Obsługa klienta
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie daje odpowiedź na takie pytania jak: w jaki sposób pogodzić bycie asertywnym i nieustępliwym z grzecznością wobec klienta, jak zorganizować sprawną obsługę w sposób systemowy, jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w pracy, jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów, w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania.
Poziom zaawansowania : początkujący
Wielkość grupy: 12
Program: Uzyskane umiejętności
- umiejętność stosowania różnych technik podczas kontaktu z klientami,
- umiejętność radzenia sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem,
- wiedza na temat tego jak budować pozytywny wizerunek firmy poprzez dobrą obsługę klienta.


Wymagania: brak
 

Poleć szkolenie znajomemu