Mamy 8600 aktualnych szkoleń oraz 5276 firm szkoleniowych. Dziś dodano 1 szkoleń.

Szkolenie: Ocena pracowników

Kategoria: ZARZĄDZANIE / Ocena

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Mirella Kamińska
tel.: 510 248 848
email: mirella@noweopcje.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Ocena pracowników
Kategoria: ZARZĄDZANIE / Ocena
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: CELE I KORZYŚCI – Warsztaty pozwolą Państwu:
• określić zalety i wady procesu oceniania pracowników
• pełniej wykorzystać zalety procesu oceny
• lepiej przygotować siebie i swoich pracowników do przeprowadzania ocen okresowych
• zmniejszyć poziom stresu towarzyszący ocenie
• skuteczniej przekonywać swoich pracowników do korzyści wynikających
z przeprowadzanej oceny
• systematycznie zwiększać stopień zaangażowania pracowników w proces oceny
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Trenerzy: Mirella Kamińska

Od kilkunastu lat realizuje warsztaty menedżerskie wdrażając nowoczesne rozwiązania w zakresie technik zarządzania, coachingu, budowania zespołów i komunikacji w biznesie. Specjalizuje się w długofalowych projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej typu MBA. Trener trenerów. Od początku swojej działalności zawodowej prowadzi także szkolenia anglojęzyczne. Realizuje sesje szkoleniowe i facylitacyjne dla organizacji wielonarodowych (m.in. ING Bank Śląski S.A., SGL Carbon Group, CMC Group). Współpracowniczka Instytutu Technik Bankowych Uniwersytetu Walijskiego INFINET. Projektant szkoleń outdoorowych, współautorka książki "Panowanie nad stresem" wydanej jako pozycja nr 1 w kolekcji BusinessWeek Polska. Miłośniczka kina i egzotycznych podróży.

Barbara Sołtysiak

Psycholog praktyk. Autorka testów, ćwiczeń i gier stosowanych w szkoleniach diagnozujących i rozwijających kompetencje interpersonalne. Zajmuje się wykorzystaniem teorii metakomunikatów i analizy transakcyjnej w relacjach biznesowych. Projektowała i wdrażała standardy jakości obsługi Klienta w wielu korporacjach branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i bankowej (m.in. Skoda Auto Polska S.A., PTK Centertel S.A., Bank Zachodni WBK S.A.). Konsultant psychologiczny dla grup zagrożonych syndromem wypalenia zawodowego. Przygotowuje warsztaty doskonalące panowanie nad stresem i zarządzanie konfliktem. Prowadzi samodzielną praktykę psychoterapeutyczną. Miłośniczka szybkich samochodów i polskiej kinematografii.
Program: TEMATYKA WARSZTATÓW:
1. OCENA PRACOWNIKÓW: Czy naprawdę jest potrzebna i czemu (a może: komu) służy?
2. PRZEDMIOT OCENY: Co oceniamy: pracowników, wyniki pracy, postawy, a może jeszcze coś innego?
3. FORMALNY SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A BIEŻĄCA OCENA PRACY: Czy mogą iść ze sobą w parze czy wzajemnie się wykluczają? Które podejście jest lepsze?
4. OCENA BIEŻĄCA: Jakich zasad przestrzegać, by była skuteczna?
5. WPROWADZENIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: Jak się do tego przygotować i jak przeprowadzić?
6. NARZĘDZIA SYSTEMU OCEN: Jak je konstruować i jak z nich korzystać?
7. SAMOOCENA: Jak wykorzystać zalety tej formy oceny? Jak przekonać do niej pracowników?
8. ROZMOWA OCENIAJĄCA: Jak się do niej przygotować? Jak ją przeprowadzić?
9. OBIEKTYWIZM OCENY: Jakie czynniki wpływają na nasza ocenę? Jak ograniczać ich wpływ?
10. SYTUACJE TRUDNE: Jak niwelować stres towarzyszący procesowi oceny? Co robić
i co mówić, czyli jak reagować na różne postawy ocenianych pracowników?
11. ROZWOJOWY ASPEKT OCEN OKRESOWYCH: Jak formułować i uzgadniać
z pracownikiem plan działań na przyszłość?
 

Poleć szkolenie znajomemu