Mamy 9690 aktualnych szkoleń oraz 5240 firm szkoleniowych. Dziś dodano 14 szkoleń.

Szkolenie: Marketing Management

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Daria Chrzan
tel.: 022 208 27 35
email: szkolenia@conceptlabs.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Marketing Management. Strategie, narzędzia, współpraca działów.
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama
Metodyka: Symulacje i gry
Opis: Marketing to proces poznawania i zdobywania rynku. Na marketingowy sukces wpływa nie tylko praca samego działu marketingu, ale też innych komórek firmy. Zmieniające się realia rynkowe powodują, iż podejścia marketingowego oczekuje się od pracowników innych działów.
W trakcie interaktywnych warsztatów uczestnicy zdobędą najważniejsze umiejętności i tajniki wiedzy w dziedzinie marketingu. Znajomość narzędzi i mechanizmów rządzących światem marketingu ułatwi im zrozumienie roli marketingu w strategii firmy i ułatwi współpracę z marketerami.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Michał Dziekoński
Wielkość grupy: 12
Program: Dzień 1
Symulacyjna gra strategiczna „MARKETING MANAGEMENT“

Uczestnicy biorą udział w interaktywnej grze MARKETING MANAGEMENT. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć funkcjonowanie całej firmy i udziału w jej sukcesie poszczególnych działów, szczególnie marketingu. Na podstawie wyników gry uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia strategiczne i taktyczne marketingu. Warsztaty są ilustrowane praktycznymi narzędziami w Excelu, które mogą być wykorzystane w codziennej pracy.

Dzień 2
Podstawowe analizy i narzędzia marketingowe

1. Znaczenie marketingu dla funkcjonowania firmy
2. Analizy marketingowe jako podstawa działań firmy
3. Rola marketingu w budowaniu strategii firmy
4. Narzędzia marketingu taktycznego
5. Rola marketingu w różnych sektorach
Wymagania: Na warsztaty zapraszamy:
• Specjalistów ds. marketingu stawiających pierwsze kroki w zawodzie
• Specjalistów ds. sprzedaży
• Specjalistów ds. HR
• Specjalistów ds. zakupów i zaopatrzenia
• Specjalistów ds. logistyki i produkcji
• Specjalistów ds. controllingu i finansów
• Specjalistów ds. IT
• Pracowników innych działów pragnących poznać tajniki marketingu
Świadczenia dodatkowe: Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
 

Poleć szkolenie znajomemu