Mamy 9731 aktualnych szkoleń oraz 5229 firm szkoleniowych. Dziś dodano 1 szkoleń.

Szkolenie: Pozycjonowanie produktu

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Marius Dudek
tel.: +48-22-742 18 05
email: marius.dudek@ISG.eu

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Pozycjonowanie produktu – jak kształtować pożądaną pozycję
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Marketing i Reklama
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: ► Współczesne gospodarki cierpią z powodu nadmiaru, a nie niedoboru. Żadna firma nie wygra, jeśli jej produkt lub oferta przypominają ofertę konkurenta.
Wszystkie strategie marketingowe opierają się na STP – segmentation, targeting, positioning, czyli - segmentacji, wyborze rynku docelowego i pozycjonowaniu.
Pozycjonowanie produktu stanowi nowoczesną formę jego reklamy i związane jest zarówno z marketingiem, jak i strategią rozwoju firmy.
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Program: 1. POZYCJONOWANIE JAKO WYKREOWANIE KONCEPCJI PRODUKTU I JEGO WIZERUNKU W CELU POŻĄDANEGO JEGO ULOKOWANIA W UMYŚLE KLIENTA

2. ZWIĄZEK POMIĘDZY PROCESEM POZYCJONOWANIA A KONCEPCJĄ SEGMENTACJI RYNKU

3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA KSZTAŁTOWANIE POŻĄDANEJ POZYCJI

4. DOKONANIE WŁAŚCIWEGO WYBORU SPOŚRÓD SIEDMIU MOŻLIWOŚCI POZYCJONOWANIA

5. JAK UNIKNĄĆ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANYCH BŁĘDÓW W POZYCJONOWANIU?

6. POZYCJONOWANIE A RÓŻNICOWANIE PRODUKTU
 

Poleć szkolenie znajomemu