Mamy 9311 aktualnych szkoleń oraz 5255 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Coaching sprzedażowy

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Telemarketing

Szkolenie zamknięte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
tel.: 22 720 27 32

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Coaching sprzedażowy jako efektywne narzędzie zarządzania zespołem sprzedaży
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Telemarketing
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Coaching staje się ostatnio coraz bardziej popularnym narzędziem rozwoju kompetencji wśród sił sprzedaży. Dzieje się tak dlatego, że charakteryzuje się on niezwykle wysoką efektywnością. Jest to szczególnie widoczne w tych zespołach handlowych, w których menedżerowie są gotowi do zarządzania poprzez coaching.
Coaching jest procesem doskonalenia kompetencji w obszarze, który chce rozwijać pracownik uczestniczący w coachingu. Coaching jest procesem, na który składają się regularne spotkania coacha i pracownika, podczas których wspólnie opracowywane są metody i sposoby osiągania celów zawodowych.
Nabywanie nowych umiejętności w coachingu odbywa się poprzez korygowanie nieskutecznych zachowań. Jest związany z obserwacją pracownika w trakcie wykonywanej pracy, bądź szkoleń, w których uczestniczy. Klient w coachingu otrzymuje informację zwrotną od coacha i wspólnie z nim planuje nowe strategie postępowania.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: ADAM SOBIECHART

Doświadczony trener kompetencji sprzedażowych (zrealizował ponad 800 dni szkoleniowych, głównie z tematyki sprzedażowej). Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w coachingu dla sił sprzedaży: począwszy od handlowców a skończywszy na kadrze managerskiej) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community). Poprzez coaching narzędziowy wspiera, motywuje i inspiruje do działania handlowców z którymi pracuje.

Przez osiem lat zarządzał procesami szkoleniowymi w dużych sieciach handlowych (branży spożywczej i budowlanej).

Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).

Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu handlowego. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.

Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.

Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.

Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.

Realizował szkolenia dla takich klientów jak m.in. PKO BP, PZU SA, Visa Europe, Citibank, Perfect Clean, Prime Invest, Eldorado SA, Stokrotka SA, Presspublica (dziennik Rzeczpospolita), Leroy Merlin, Prime Invest, Akademia Nauki, liczne szkolenia otwarte (m.in. w ramach Programu Profesjonalny Menedżer Szkoleń), konferencje, seminaria, szkolenia w ramach projektów unijnych.
Wielkość grupy: 16
 

Poleć szkolenie znajomemu