Mamy 9347 aktualnych szkoleń oraz 5256 firm szkoleniowych. Dziś dodano 19 szkoleń.

Szkolenie: Efektywna komunikacja

Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Komunikacja

Szkolenie zamknięte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Andrzej Jakubowski
tel.: 22 628-04-05
email: biuro@thebrain.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Efektywna komunikacja - dialog
Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Komunikacja
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej, eksperymentów i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów.

Uczestnicy szkolenia dzięki zajęciom:

- zwiększą efektywność pracy swojego zespołu,
- zdobędą praktyczne umiejętności efektywnego komunikowania się między klientami wewnętrznymi firmy,
- nabędą zdolności do naturalnego i skutecznego posługiwania się językiem perswazji w celu uzyskiwania pożądanych rezultatów,
- przećwiczą umiejętności przyjmowania asertywnej postawy i stylów komunikacji w relacjach wewnętrznych
- przestaną unikać i zaczną skutecznie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
Poziom zaawansowania : początkujący
Wielkość grupy: 8
Program: 1. Budowanie efektywnej komunikacji w oparciu o dialog
- Zespół, a grupa; tożsamość zespołu
- Zarządzanie pracą (projektem) i członkami zespołu
- Wspólne pokonywanie problemów
- Metody generowania pomysłów
- Skuteczne przekonywanie innych do swoich racji w oparciu o język perswazji
- Efekt synergii w praktyce

2. Komunikacja wewnętrzna
- Potrzeba komunikacji interpersonalnej
- Rola komunikacji wewnętrznej w oparciu o konkretne przykłady z życia firmy
- Specyfika komunikacji między klientami w zależności od różnych elementów cechujących organizację (rodzaj struktury, styl przywództwa, kultura organizacyjna, wielkość i rozproszenie firmy)
- Nadawanie i odbieranie efektywnych komunikatów w pionie i poziomie
- Najważniejsze elementy i techniki z obszaru komunikacji werbalnej, niewerbalnej
- Konstruktywne zarządzanie relacjami (spotkaniami, zebraniami, sytuacjami negocjacyjnymi) między pracownikami w oparciu o nowoczesne narzędzia
- Prowadzenia pracy zespołowej (metodologia, techniki, postawy, narzędzia moderowania)

3. Język perswazji w praktyce
- Wprowadzenie do języka perswazji w sprzedaży i efektywnej komunikacji
- Praktyczne przykłady (trening sytuacji perswazyjnych) w oparciu o potrzeby uczestników
- Magiczne słowa i prawa (zasady) "rządzące" obszarem perswazji
- Pozytywne manipulowanie w celu pozyskania zamierzonego efektu w relacji z drugim pracownikiem

Szczegółowy opis szkolenia na naszej stronie www.thebrain.pl
Świadczenia dodatkowe: Materiały szkoleniowe i piśmiennicze, zaświadczenie, przerwy kawowe, lunch
 

Poleć szkolenie znajomemu