Warning: XSLTProcessor::transformToXml(http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&a=getTrainingsCount) [xsltprocessor.transformtoxml]: failed to open stream: Connection refused in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [xsltprocessor.transformtoxml]: I/O warning : failed to load external entity "http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&a=getTrainingsCount" in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml(http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&a=getTrainingTagsXml&dataid=41568) [xsltprocessor.transformtoxml]: failed to open stream: Connection refused in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [xsltprocessor.transformtoxml]: I/O warning : failed to load external entity "http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&a=getTrainingTagsXml&dataid=41568" in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml(http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&xmlresponse=t&a=getWojPowGmNames&gmina=265) [xsltprocessor.transformtoxml]: failed to open stream: Connection refused in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [xsltprocessor.transformtoxml]: I/O warning : failed to load external entity "http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&xmlresponse=t&a=getWojPowGmNames&gmina=265" in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml(http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&xmlresponse=t&a=getWojPowGmNames&gmina=265) [xsltprocessor.transformtoxml]: failed to open stream: Connection refused in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [xsltprocessor.transformtoxml]: I/O warning : failed to load external entity "http://edustacja.pl/pagetypeclasses3/xmlcats_methods.php?purexml=t&xmlresponse=t&a=getWojPowGmNames&gmina=265" in /home/vwebs/edustacja/include/xmlutil.inc on line 175
 Szkolenie: KORESPONDENCJA HANDLOWA I BIZNESOWA - warsztaty :: Szkolenia w Edustacja.pl
Mamy 10788 aktualnych szkoleń oraz 4971 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: KORESPONDENCJA HANDLOWA I BIZNESOWA - warsztaty

Kategoria: JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO / Inne

Szkolenie zamknięte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Anna Warcholak
tel.: (22) 448 73 70
email: anna.warcholak@empriz.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: KORESPONDENCJA HANDLOWA I BIZNESOWA - warsztaty
Kategoria: JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO / Inne
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Celem warsztatów jest:
* przybliżenie uczestnikom zasad tworzenia i postępowania z korespondencją
* omówienie formalnych zasad układu i redagowania pism
* przećwiczenie pisania różnej korespondencji
* poznanie najważniejszych form i rodzajów zewnętrznej korespondencji
* rozwinięcie umiejętności „lekkiego" pisania i swobody wypowiedzi
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Trenerzy: Osoba z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowy opis prowadzącego szkolenie znajduje się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Wielkość grupy: 10
Program: Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
OGÓLNE ZASADY REDAGOWANIA PISM
* język korespondencji
* cele komunikacji pisemnej
* etapy tworzenia pisma
* styl, kompozycja, rozplanowanie pisma
* wybór i modelowanie tonu pisma

KLUCZOWE ZASADY POSTĘPOWANIA Z KORESPONDENCJĄ
* elementy pisma
* treść oraz forma pism
* czas rozpatrywania
* zwroty używane w korespondencji
* zwroty zakazane w korespondencji
* skróty w korespondencji

KORESPONDENCJA ZEWNĘTRZNA - HANDLOWA
* analiza różnych ofert handlowych
* sporządzanie oferty handlowej
* formułowanie zapytań ofertowych
* postępowanie z odpowiedziami na zapytania ofertowe
* elementy uwzględniane przy redagowaniu zamówienia
* przygotowanie zamówień

BUDOWANIE POZYTYWNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM I PARTNEREM BIZNESOWYM
* style odnoszenia się do Klienta
* efektywne prezentowanie własnej organizacji
* właściwe badanie, odbieranie emocji przekazywanych za pomocą pisma
* ukryta zachęta dla Klienta
* przygotowanie pozytywnych i negatywnych treści
* formułowanie odpowiedzi na reklamacje, zarzuty
* asertywność w pisanej korespondencji

"TRUDNA" KORESPONDENCJA
* analiza emocji i faktów w pismach Klientów
* psychologiczny schemat odpowiedzi na „trudne" pisma
* reagowanie na zarzuty i zastrzeżenia
* komunikowanie niepopularnych decyzji
* obrona przed manipulacją

KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA
* specyfika korespondencji
* zasady pisania i wysyłania e-maili
* struktura i tematy wiadomości
* układ graficzny w treści korespondencji elektronicznej
* typowe problemy

Indywidualne konsultacje z prowadzącym zajęcia

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Wymagania: Warsztaty adresujemy do:
* asystentek i sekretarek
* wszystkich pracowników biurowych, w szczególności pracowników:
* działu obsługi klientów
* działu sprzedaży
* działu reklamacji
* działu zaopatrzenia
* osób odpowiedzialnych za tworzenie korespondencji

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę w biurze, które chciałyby poznać zasady oraz przećwiczyć tworzenie korespondencji handlowej i biznesowej.
Świadczenia dodatkowe: Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów.
 

Poleć szkolenie znajomemu