Mamy 9635 aktualnych szkoleń oraz 5219 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: TECHNIKI SPRZEDAŻY

Kategoria: DOSKONALENIE ORGANIZACJI / Zarządzanie projektami

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Agnieszka Adamczyk
tel.: 58 550 45 11
email: adamczyk@personelprofit.com.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: TECHNIKI SPRZEDAŻY
Kategoria: DOSKONALENIE ORGANIZACJI / Zarządzanie projektami
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie dwudniowe dedykowane pracownikom działów sprzedaży, przedstawicielom, doradcom i osobom które na codzień odpowiadają za sprzedaż produktów / usług.
Poprzez stosowanie odpowiednio dobranych testów i kwestionariuszy pozwolimy uczestnikom na lepsze poznanie swoich indywidualnych możliwości, potrzeb, umiejętności i preferencji. Dzięki temu, będą oni w stanie dokonywać autoanalizy i lepiej zrozumieć swoją rolę i możliwości przy wykonywaniu codziennych obowiązków i zadań. Zwiększy to ich aktywność sprzedażową i poprawi postawy pod kątem relacji handlowych.
Poziom zaawansowania : początkujący
Program: W trakcie szkolenia uczestnicy:
• Wypracują techniki aktywnego słuchania.
• Zdobędą wiedzę na temat prowadzenia rozmowy handlowej w oparciu o przedstawioną strukturę.
• Nabędą kompetencje w obszarze diagnozowania i rozpoznawania potrzeb Klienta.
• Wypracują umiejętność kierowania rozmową z Klientem poprzez umiejętne zadawanie pytań.
• Rozwiną kompetencje w zakresie przekazywania oferty w oparciu o prezentację korzyści.
• Przećwiczą własne umiejętności skutecznego przechodzenia do zamknięcia sprzedaży, z satysfakcjonującym dla siebie rozwiązaniem.
• Przeformułują swoją rolę ze sprzedawcy na doradcę Klienta
• Poznają sposoby aktywnego pozyskiwania nowych Klientów.

Szkolenie przewiduje realizację następujących modułów:
1. Czym sprzedaż doradcza różni sie od sprzedaży zwyczajnej?
2. Etapy procesu sprzedaży.
3.Rozmowa handlowa.
4.Badanie potrzeb klienta. Aktywne słuchanie, pozyskiwanie informacji.
5.Sprzedaż osobista. Model Cecha - Zaleta - Korzyść.
6.Przełamywanie obiekcji i zastrzeżeń w rozmowie handlowej.
7.Zasady zamykania sprzedaży
8.Proaktywność w pozyskiwaniu klienta.
 

Poleć szkolenie znajomemu