Mamy 8424 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: OBSŁUGA KLIENTA

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Agnieszka Adamczyk
tel.: 58 550 45 11
email: adamczyk@personelprofit.com.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: OBSŁUGA KLIENTA
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie dwudniowe, którego celem jest wypracowanie umiejętności w zakresie budowania poytywnych relacji z klientami.
W trakcie szkolenia uczestnicy:
• zyskają świadomość własnych postaw, emocji i nastawień związanych z obsługą klienta,
• nauczą się docierać do potrzeb rozmówcy oraz wpływać na przebieg procesu komunikacji w obsłudze klienta,
• wypracują umiejętności pozwalające na tworzenie korzystnego i pozytywnego wrażenia u klientów,
• wypracują kompetencje pozwalające na budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami,
• wypracują w sobie postawy pro klienckie,
• zdobędą umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta,
• poznają zasady i rolę właściwej komunikacji z klientami.

Poziom zaawansowania : początkujący
Program: Szkolenie obejmuje realizację poniższych modułów tematycznych:
1. Dbałośc o klienta.
2.Techniki budowania i utrzymywania kontaktu.
3.Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy z klientem.
4.Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
5.Obsługa klientów z wykorzystaniem osobistych predyspozycji.
6. Budowanie pozytywnych długofalowych relacji z klientem.
 

Poleć szkolenie znajomemu