Mamy 9115 aktualnych szkoleń oraz 5271 firm szkoleniowych. Dziś dodano 1 szkoleń.

Szkolenie: Badania marketingowe

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Inne

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewa Kaszyńska
tel.: 504181312
email: ewa.kaszynska@adept.info.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Badania marketingowe jako wsparcie zarządzania organizacją
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Inne
Metodyka: Wykłady
Opis: Badania marketingowe stanowić powinny nieodłączny element procesu zarządzania i podejmowania decyzji biznesowych. Ich celem jest dostarczenie decydentom obiektywnych informacji rynkowych po to, aby zminimalizować ryzyko podjęcia niewłaściwych decyzji marketingowych. Praktyka polskiego życia gospodarczego wskazuje jednak, że badania są rzadko wykorzystywane w firmach, w szczególności w sektorze MŚP. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie projektowania, realizacji oraz wykorzystania wyników badań marketingowych do wzrostu konkurencyjności firm. Po zakończeniu szkolenia będą oni w stanie samodzielnie przeprowadzić projekt badań marketingowych w swojej organizacji.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Szkolenie poprowadzi absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim (specjalizacja – Socjologia gospodarki i badania rynku), obecnie w trakcie studiów podyplomowych (Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania - ŚWSZ/Otawa Group). Ukończył Szkołę Trenerów MERITUM (5 EQF) dofinansowaną z EFS. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Konsultant ds. rozwiązań analitycznych oraz Konsultant ds. badań marketingowych. Obecnie prowadzi swoją firmę (działalność gospodarczą), gdzie realizuje projekty szkoleniowe i badawcze, a także tworzy projekty współfinansowane z EFS (PO KL). Posiada doświadczenie trenerskie w zakresie prowadzenia szkoleń „miękkich” (komunikacja i perswazja, (auto)prezentacja i wystąpienia publiczne, kreatywność) oraz twardych (Analiza danych z wykorzystaniem IBM SPSS Statistics, badania marketingowe).
Program: Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.kaszynska@adept.info.pl.

Program szkolenia dwudniowego
Dzień I
1. Rola badań w zarządzaniu przedsiębiorstwem, doświadczenia uczestników w tym zakresie
2. Rola, rodzaje i typologie badań oraz etapy procesu badawczego
3. Planowanie projektu badań
4. Metody ilościowe
5. Budowanie kwestionariusza wywiadu
6. Dobór optymalnych prób badawczych
7. Analiza danych ilościowych
8. Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych
Dzień II
1. Metody jakościowe
2. Budowa scenariuszy IDI i FGI
3. Prowadzenie IDI
4. Prowadzenie FGI
5. Analiza danych jakościowych
6. Tworzenie raportu badawczego – wyniki, wnioski, rekomendacje
7. Budowanie rekomendacji marketingowych na podstawie wyników badań
8. Współpraca z agencjami badawczymi
 

Poleć szkolenie znajomemu