Mamy 9644 aktualnych szkoleń oraz 5219 firm szkoleniowych. Dziś dodano 48 szkoleń.

Szkolenie: Obsługa klienta

Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta

Szkolenie otwarte
EFS - tak
e-learning

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
tel.: 512 647 375
email: kursy@netakademia.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Kurs online "Obsługa klienta"
Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta
Metodyka: e-learning
Opis: O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni są profesjonalnie przygotowani do obsługi klienta pracownicy. Istotny jest zarówno ich wygląd, autoprezentacja, zachowanie, sposób mówienia, treść wypowiedzi, umiejętność obsługi w zależności od typu klienta jak i świadomość jego oczekiwań. Kurs prezentuje kluczowe umiejętności komunikacyjne i autoprezentacyjne niezbędne w profesjonalnej obsłudze.

Skorzystaj z kursu online realizowanego metodą e-learningową na łamach www.netakademia.pl. Dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej za e-kurs zapłacisz nie 369 zł, a jedyne 20% ceny - 73,80 zł!

Kursy online netAkademia.pl kończą się sprawdzianem, a ich pozytywne zaliczenie - otrzymaniem certyfikatu.
Poziom zaawansowania : zaawansowany
 

Poleć szkolenie znajomemu