Mamy 8426 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Design management

Kategoria: STUDIA WYŻSZE / Studia Podyplomowe

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Biuro Studiów Podyplomowych
tel.: 061 85 84 370 / 061 85 84 362
email: podyplomowe@wsnhid.pl

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: innowacyjne studia menedżerskie
Kategoria: STUDIA WYŻSZE / Studia Podyplomowe
Metodyka: Wykłady
Opis: Program studiów scala za pomocą idei „design thinking“ dziedziny takie jak technikę, technologię, ergonomię, marketing, psychologię, socjologię, ekonomię, pozwalając rozwinąć niezbędne umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania designem.
Poziom zaawansowania : początkujący
Trenerzy: Zajęcia prowadzi wyspecjalizowana kadra z międzynarodowym doświadczeniem praktycznym i edukacyjnym w zakresie design management w różnych sektorach branżowych, m.in.:

Roberto Verganti - profesor zarządzania innowacjami na Politecnico di Milano, naucza w Szkole Zarządzania i Szkole Designu, dyrektor MaDe In Lab, laboratorium zaawansowanego kształcenia w zakresie Zarządzania Designem i Innowacjami, profesor wizytujący Copenhagen Business School, członek kolegium redakcyjnego Journal of Product Innovation Management, rady doradczej Design Management Institute, gościł w Harvard Business School w latach 1997-1998 oraz 2007-2008.
Na przestrzeni ponad dwudziestu lat, śledził rozwój innowacji w ponad 100 przedsiębiorstwach, począwszy od wielkich rynkowych graczy takich jak Microsoft i Vodafone, skończywszy na małych i dynamicznych firmach, takich jak Alessi i Nintendo. Wyniki przeprowadzonych przez niego badań ukazywały się w wielu czasopismach, w tym w Management Science i Harvard Business Review. Za badania w zakresie Zarządzania Designem we Włoszech otrzymał Compasso d'Oro, najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie designu we Włoszech.
Roberto Verganti jest założycielem i prezesem PROject Science, instytutu doradczego dla biznesu w zakresie rozwijania innowacji strategicznych. Występował w roli doradcy wielu instytucji władz szczebla rządowego i samorządowego przy kształtowaniu polityki związanej z designem i innowacją. W roku 2009 nakładem Harvard Business Press ukazała się jego najnowsza książka Design-Driven Innovation.

Xènia Viladàs
- niezależna konsultantka, wykładowca i autorka publikacji z zakresu Design Management.
Po ukończeniu studiów ekonomicznych przez 8 lat związana była z przemysłem tekstylnym. W latach 1994 – 2000 szefowa Design Center w Barcelonie. W roku 2000 rozpoczęła współpracę z Design School Elisava w Barcelonie.
Po ukończeniu studiów MBA z zakresu Design Management na Uniwersytecie Westminster została prezesem w Hiszpańskiej Agencji Promocji Designu i Innowacji (DDI) współpracując m.in. z Ministerstwem Przemysłu oraz koordynując pracę sieci regionalnych centrów designu. W roku 2007 wznowiła bezpośrednią współpracę z firmami jako niezależny konsultant w obszarze Design Management.

dr Józef A. Mrozek
Studia: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, Politechnika Warszawska, 1965-68; Instytut Historii Sztuki, Uniwersytet Warszawski, 1969-74. Doktorat: Instytut Sztuki PAN, 2006.
Działalność zawodowa:
- w Polsce: asystent w Instytucie Historii Sztuki UW, 1975-78; wykładowca w Międzywydziałowej Katedrze Historii i Teorii Sztuki ASP w Warszawie, 1979-2004, Kierownik Zakładu Historii i Teorii Designu na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie, od 2005.
- za granicą: wykładowca w Parsons School of Design, New School for Social Research oraz w bard Graduate Center for Decorative Arts, New York (full time); Rhode Island School of Design, University of Illinois, Leeds Metropolitan University, University of Brighton (part time). Redaktor naczelny dwumiesięcznika Meble Plus, współpracownik czasopism Dom i Wnętrze oraz 2+3D. Autor licznych publikacji z zakresu historii wzornictwa, sztuki stosowanej i architektury. Członek Stowarzyszenia Historyków Sztuki oraz Design History Society.


Dawid Wiener
- dr nauk humanistycznych, adjunkt w Instytutcie Psychologii UAM, gdzie kieruje nowoutworzonym Laboratorium Neurokognitywnym. Przeprowadzane są w nim nad doświadczeniami użytkowników (user-experience) oraz designem z wykorzystaniem nowoczesnych i unikalnych narzędzi badawczych (eye-tracker, EEG, inne). Kierownik studiów podyplomowych z psychologii reklamy i zachowań konsumenckich (WSNHiD/SWPS) oraz wykładowca na studiach podyplomowych z marketingu farmaceutycznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach 2006-2008 szef działu strategii agencji reklamowej HealthWay (Brązowe Effie 2008 za kampanię Ketonal LEK). W latach 2008-2009 dyrektor naukowy w firmie badającej komunikację marketingową LABoratory.



Zuzanna Skalska studiowała wzornictwo w Design Academy w Eindhoven i Królewskiej Akademii Sztuki i Projektowania w Den Bosch w Holandii. Przez wiele lat pracowała jako Sensorial Trend Analyst w departamencie strategii studia projektowego Philips Electronics. Od kilku lat pracuje jako Trendwatcher w VanBerlo Strategy & Design. Jej obecna praca polega na stałym monitorowaniu rynku większości branż przemysłu. Corocznie odwiedza ponad 25 międzynarodowych targów na świecie. Swoją wiedzę wykorzystuje do budowania strategii marek/produktów oraz jest autorem specjalistycznych raportów o trendach. Produkty, przy których pracowała zdobywają najważniejsze światowe oskary designu. Zuzanna jest Członkiem Zarządu Dutch Design Week Eindhoven oraz wykładowcą na Politechnice TU/e
na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego.

Rafał Kołodziej
wiek XX - teoretyk
• pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Badań Marketingowych,
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
• metodologia analizy rynku, badań marketingowych, modelowanie
jakości w instytucjach finansowych
wiek XXI - praktyk
• strateg, innowator, właściciel firmy VALUEWISE CONSULTING specjalizującej się w opracowywaniu innowacyjnych strategii rynkowych, budowy innowacyjnych modeli biznesowych oraz wprowadzania innowacji w obszarze produktów i procesów
• reprezentant firmy VALUE INNOVATIONS, USA na terenie Central & Eastern Europe
• autor kilkudziesięciu artykułów na temat strategii, innowacji, a wcześniej marketingu i komunikacji, włączając artykuł w Harvard Business Review Polska – nominowany do najlepszego artykułu pięciolecia pisma w obszarze Sprzedaży i Marketingu
• wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Akademii Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; pracownik Katedry Marketingu Produktu; autor książek: „Reklama”(PWE); „Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej” (Business Press); „Kreowanie silnej marki” (PWE); „Strategia produktu” (PWE; współautor); „Zarządzanie marką” (Oficyna Ekonomiczna; współautor); „Jak zbudować silną markę od podstaw ? (OnePress) oraz „Tożsamość marek należących do sieci detalicznych (Wydawnictwo AE w Poznaniu); pracował nad blisko 200 projektami badawczymi w ABM PRESTO; konsulting w zakresie strategii promocji i strategii budowania marki m.in. dla KOMFORT S.A., MTP, GRAPHOS, AGROS Fortuna, DEEP, TOPEX, ENEA, Herbapol Lublin, Vitrosilicon S.A., DECORA S.A., ZIOŁOPEX, BOLIX S.A., ESKK, PGNiG ; liczne szkolenia otwarte z zakresu reklamy, marki i badań marketingowych, dla m.in. KAMIS, CERSANIT, SPC SOLIDARNOŚĆ, GLOBAL COSMED, Studio DN, REEMTSMA Poland, Bank Zachodni WBK, Danone Polska, Premium Foods, PhytoPharm, Kompania Piwowarska.

dr Tomasz Kopczyński
Ekspert w zakresie zarządzania projektami, od wielu kieruje oraz uczestniczy w projektach biznesowych w całej Polsce. Przez kilka lat związany z firmą doradczą IDS-Scheer, gdzie kierował dużymi projektami biznesowymi w Polsce m.in. dla spółek Skarbu Państwa. Aktualnie właściciel firmy doradczej Synergia realizującej projekty doradcze dla przedsiębiorstw różnych branż. Od 12 lat wykładowca, pracownik Katedry Systemów i Technik Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prowadzi wykłady na studiach dziennych zaocznych i podyplomowych. Współpracuje również z innymi poznańskimi uczelniami wyższymi. Od kilku lat jest wykładowcą Project Management na studiach MBA (Atlanta, Georgia State University) oraz Kierownikiem Studiów Podyplomowych Zarządzania Projektami na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jest autorem i współautorem książki na temat technik organizatorskich oraz kilkudziesięciu artykułów i referatów dotyczących zarządzania projektami oraz nowych koncepcji zarządzania

Aart van Bezooyen
- holenderski projektant, który na stałe mieszka i pracuje w Hamburgu. Studia ukończył na Politechnice w Delfach na wydziale wzornictwa przemysłowego, gdzie zapoczątkował Material Explorer – specjalne narzędzie dla projektantów mające na celu wybór właściwych materiałów. Stworzone przez niego Material Stories łaczy doświadczenie we wzornictwie przemysłowym z prawdziwą pasją do materiałów. Współpraca z Aart van Bezooyen inspiruje i umożliwia najlepsze wykorzystanie materiałów w celu stworzenia projektów konkurencyjnych, kreatywnych i trwałych. Obecnie, wykłada materiałoznawstwo i design na uniwersytetach w Holandii i Niemczech, jak również wspiera firmy w obszarze materiałoznawstwa, designu koncepcyjnego i myślenia strategicznego.

Tomek Rygalik
Studiował Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Łódzkiej oraz Industrial Design na Pratt Institute w Nowym Jorku (BA/Hons). Po kilku latach pracy dla firm projektowych w USA podjął studia na Royal College of Art w Londynie (MA), gdzie po otrzymaniu dyplomu został pracownikiem naukowym. Dziś ma na swoim koncie wiele międzynarodowych nagród i wdrożonych produktów. Współpracuje m.in. z Moroso, Artek, Iker, Noti, Vox, Heal’s, ABR, Ideal Standard. Prowadzi pracownię projektowania na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (PG13). W projektach Tomka Rygalika, a także tych realizowanych pod jego okiem przez studentów, widać wyraźnie zaradność - jak sam mówi - ważną cechę polskiego designu nabyta w czasach niedostatku. Jego projekty prezentowane były na wielu wystawach, m.in. w Berlinie, Londynie, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku, Tokyo, Walencji.
Długa lista publikacji zawiera m.in. takie tytuly jak Blueprint, Experimenta, ICON, Interni, Wallpaper, a także New York Times i Financial Times.


Bartłomiej Serafiński,
założyciel firmy TOUCH doradzającej w zakresie innowacji marketingowych. Jeden z pionierów marketingu strategicznego w Polsce, do 2008 roku partner zarządzający Stratosfera Added Value. Pracował z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami doradzając w zakresie strategii marketingowej, budowania marek i innowacji rynkowych (kilka nagród EFFIE w tym Grand Prix za kampanię piwa Dębowe Mocne). Autor licznych publikacji z zakresu marketingu strategicznego, współpracuje min. z Harvard Business Review Polska. Żeglarz, zdobywca Admiral’s Cup 1997 na jachcie MK Cafe, Team USA.




Piotr Dynowski,
LL. M. - prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także dwuletnie studia w Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowane na UW we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge oraz studia podyplomowe z zakresu prawa europejskiego i porównawczego na Uniwersytecie w Maastricht w Holandii. Doktorant w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Od listopada 2008 roku kieruje praktyką własności intelektualnej w warszawskim biurze należącym do międzynarodowej sieci Bird & Bird. Przed dołączeniem do zespołu Bird & Bird doświadczenie zawodowe zdobywał w warszawskich kancelariach specjalizujących się we własności intelektualnej m.in. Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy oraz Drzewiecki, Tomaszek i Wspólnicy. Wykładowca prawa własności intelektualnej, mediów i reklamy w ramach Uniwersytetu Reklamy oraz Akademii Komunikacji Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz wykładowca Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa: własności intelektualnej, reklamy, mediów, nowych technologii, danych osobowych, nieuczciwej konkurencji, ochrony dóbr osobistych i prawa telekomunikacyjnego.

Sławek Drapinski
- od kilku lat jako dyrektor finasowy i operacyjny opowiedzialny jest za kontrole rozliczen finansowych i analizy budżetów w Agencjach Reklamowych.
W latach 1999 - 2007 Centrum Zastosowan i Analiz marketingowych NORTE Sp. z o.o.; 2008 V&P Agencja Reklamwa Sp. z o.o. - dyrektor finasowy i operacyjny.
W V&P odpowiedzialny za kontrole i kalkulacje ofert cenowych dla Klientow oraz weryfikacje umów handlowych z podwykonawcami i Klientami.

Albert Wosiek
Creative group head w agencji reklamowej GPD.Specjalista z zakresu kreowania wizerunku firmy i marki, projektowania opakowań, kampanii reklamowych ATL i BTL. Od ponad 15 lat związany z branżą reklamową. W trakcie swojej pracy zawodowej pracował dla takich agencji reklamowych, jak GPD, Peppermint czy V&P, współpracując m.in. z: PTC-era, Beiersdorf-Lechia SA, Kompanią Piwowarską, Bankiem Zachodnim WBK, Scandinavian Tobacco i wielu innymi. Jest współzałożycielem KTR (Klubu Twórców Reklamy).
Program: ZARZADZANIE INNOWACJĄ – 15 godz.
DESIGN MANAGEMENT – 15 godz.
HISTORIA DESIGNU – 15 godz.
PSYCHOLOGIA W DESIGNIE – 7,5 godz.
ANATOMIA TRENDOW – 15 godz.
TWORZENIE STRATEGII BIZNESOWEJ OPARTEJ O DESIGN – 22,5 godz.
KREOWANIE TOZSAMOSCI MARKI ZA POMOCA DESIGNU – 22,5 godz.
CORPORATE VISUAL IDENTITY – 7,5 godz.
ZARZĄDZANIE DESIGN PROJEKTEM – 7,5 godz.
NOWE TECHNOLOGIE I MATERIALY – 15 godz.
ROZWÓJ NOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG - 22,5 godz.
BADANIA W DESIGNIE - 15 godz.
ASPEKTY FINANSOWE DESIGN MANAGEMENTU – 7,5 godz.
PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W ZARZĄDZANIU DESIGNEM – 7,5 godz.
Wymagania: nnowacyjne studia podyplomowe Design Management trwają rok. Zajęcia rozpoczynają się w listopadzie, a kończą prezentacją projektów we wrześniu. Zajęcia realizowane są w trakcie weekendowych zjazdów i trwają od piątku (godz. 17.00) do niedzieli (godz. 16.00). Spotkania odbywają się raz w miesiącu w budynku WSNHiD przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10. Zajęcia odbywają się w formie warsztatów oraz interaktywnych ćwiczeń prowadzonych przez wybitnych specjalistów z dziedziny design.

Warunki zaliczenia
Warunkiem zaliczenia studiów jest pozytywny wynik testu z wiedzy prezentowanej w ramach programu oraz opracowanie i obrona zespołowego projektu menedżerskiego.
Absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studiów podyplomowych WSNHiD w języku polskim i angielskim.
 

Poleć szkolenie znajomemu