Mamy 9246 aktualnych szkoleń oraz 5250 firm szkoleniowych. Dziś dodano 2 szkoleń.

Szkolenie: Zarządzanie emocjami

Kategoria: ZARZĄDZANIE / Inne

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Ewelina Kopyść
tel.: (022) 8646050
email: biuro@szkolenie.com

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Zarządzanie emocjami
Kategoria: ZARZĄDZANIE / Inne
Metodyka: Wykłady
Opis: Profil uczestników

Szkolenie przeznaczone jest dla osób wchodzących w intensywne relacje współpracy z innymi ludźmi na płaszczyźnie zawodowej oraz dla osób chcących popracować nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej.

Korzyści dla uczestników

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili

* Odkryć i wzmocnić wewnętrzne filary utrzymujące równowagę emocjonalną
* Szybko zmieniać swój stan emocjonalny
* Nawiązywać i utrzymywać konstruktywne relacje z innymi ludźmi
* Wykorzystywać własną intuicję do podejmowania skutecznych decyzji i działań
* Radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony
Poziom zaawansowania : początkujący
Program: Program szkolenia

* Wprowadzenie do emocji i inteligencji emocjonalnej
o Co to jest inteligencja emocjonalna?
o Jak powstają uczucia i emocje – mechanizmy ich powstawania
o Emocje ,,pozytywne’’ i ,,negatywne’’ i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi
o Język emocji
* Budowanie poczucia kontroli, czyli jak przejąć kontrolę nad emocjami i uczuciami
o Co to jest stres? (trening relaksacji: w praktyce uczestnicy biorą udział w treningu relaksacji – czas trwania 30 min) i inne metody radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
o Najczęstsze źródła stresu zawodowego
o Na co mamy wpływ, a co jest wrodzone w ramach naszej wrażliwości na bodźce?
o Techniki ułatwiające dokonanie zmiany uczuć i emocji
o Porównanie typów negocjacyjnych
o Spirala emocji
* Wpływ emocji na poziom skuteczności i satysfakcji w relacji z innymi
o Poczucie koherencji a zarządzanie emocjami
o Osobowość optymisty a osobowość pesymisty – a wpływ na emocje
o System przekonań a nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje
o Metody eliminacji niekorzystnych wzorców zachowań a sposoby postępowania
o Techniki zmiany osłabiających przekonań
o Jak się bronić przed wyuczoną bezradnością w życiu zawodowym i prywatnym
* Narzędzie nowoczesnego biznesu – praktyczna intuicja
o Intuicja jako jedna z kompetencji inteligencji emocjonalnej (EQ)
o Rodzaje intuicji
o Przykłady zastosowania z sukcesem intuicji w praktyce biznesu
o Metody i techniki rozwoju intuicji
 

Poleć szkolenie znajomemu