Szkolenie: Windykacja :: Szkolenia w Edustacja.pl
Mamy 9907 aktualnych szkoleń oraz 5246 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Windykacja

Kategoria: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE / Windykcja

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:
Marius Dudek
tel.: +48-22-742 18 05
email: marius.dudek@ISG.eu

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Windykacja
Kategoria: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE / Windykcja
Metodyka: Ćwiczenia
Poziom zaawansowania : średnio zaawansowany
Program: 1. SPECYFIKA KONTAKTU WINDYKACYJNEGO
► Klient a Dłużnik: różnice i podobieństwa
● Trzy typy Klientów, którzy nie płacą: jak ich rozpoznać?
● Struktura przyczyn niepłacenia w krajach Europy – wyniki badań
● Błędy Firm i windykatorów skłaniające do unikania płatności
● Cele Firmy a cele kontaktu windykacyjnego: myślenie bieżące i strategiczne

2. ZANIM ZACZNIESZ WINDYKACJĘ…
● Obszary przygotowania merytorycznego
● Obszary przygotowania negocjacyjnego
● Obszary budowania wiarygodności windykatora
● Plan kontaktu windykacyjnego krok po kroku

3. „SPIRALA WINDYKACYJNA” W PRAKTYCE
► „Spirala windykacyjna”: cztery kroki kontaktu z Klientem-Dłużnikiem i ich specyfika
● Cele kolejnych rozmów windykacyjnych
● Reguły czterech kroków kontaktu z Klientem-Dłużnikiem
● Kluczowe umiejętności na każdym etapie spirali windykacyjnej
● Symulacja rozmów windykacyjnych w spirali windykacyjnej – scenki wideo
» Komunikacja i perswazja: Niezbędne kompetencje windykatora
- Weryfikacja informacji: Strategie i reguły zadawania odpowiednich pytań
» Lista „wymówek” i sposoby reagowania windykatora
- Techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność rozmowy windykacyjnej
- Dopasowanie argumentacji do specyfiki rozmówcy: analiza stylów społecznych
- Perswazja bez manipulacji: techniki zwiększające siłę argumentacji
» Reagowanie w sytuacjach trudnych
- „Naturalne” przyczyny trudności w rozmowie windykacyjnej: konflikty pozorne i rzeczywiste
- Manipulacja: sposoby rozpoznawania i reagowania

4. ASERTYWNOŚĆ: REAGOWANIE W SYTUACJACH SZANTAŻU EMOCJONALNEGO
● Pokonywanie „barier współpracy” Klienta-Dłużnika
 

Poleć szkolenie znajomemu