Mamy 8476 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Twórcze myślenie

Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Kreatywność

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Twórcze myślenie
Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Kreatywność
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie rozwijające umiejętność rozwiązywania problemów wychodząc poza utarte schematy myślowe:
-Zwiększenie motywacji do innowacyjnego myślenia
-Wyjście poza schemat i stereotypowe rozwiązywanie problemów
-Poznanie technik radzenia sobie z sytuacjami nietypowymi.
-Poznanie technik twórczego myślenia.
Poziom zaawansowania : początkujący
Program: Przykładowe zagadnienia możliwe do poruszenia podczas tego szkolenia to:
-Pojęcie kreatywnego myślenia. Uczestnicy sami definiują pojecie kreatywnego myślenia oraz próbują odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego warto-wyjść poza schemat.
-Czy jestem kreatywny?- test kompetencji.
Uczestnicy rozwiązują test na podstawie, którego mogą zobaczyć jak często w ich codziennej pracy korzystają z twórczego myślenia.
-Kreatywność w życiu codziennym.
Jak twórczo podejść do tego, co jest dobrze znane? Jak zmienić schematyczne rozwiązania na nowe i twórcze? Warsztat zawiera kilkanaście krótkich zadań, zagadek logicznych i problemów do rozwiązania, które w swojej treści wymagają „wyjścia poza schematy myślowej.
-Techniki twórczego myślenia. Uczestnicy poznają techniki i etapy twórczego myślenia.
-Bezludna wyspa-.
Gra wymagająca od uczestników znalezienia bardzo nietypowych zastosowań do znanych przedmiotów. Warsztat rozwijający twórcze myślenie.
-Uczestnicy zastanawiają się jak wdrażać w codzienną pracę twórcze rozwiązania, jak pozyskiwać ciekawe pomysły od swoich pracowników.
Analiza wybranego problemu z pracy- propozycje twórczego rozwiązania możliwego do realizacji.
Ćwiczenie wykorzystujące poznane techniki twórczego myślenia.
-Oferta. Klasyczna oferta, a oferta zrobiona z pomysłem. Innowacyjne sposoby zainteresowania klienta swoją ofertą.Szczegółowy zakres programu szkolenia każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Wynika on z uzgodnionych celów szkolenia, specyfiki firmy, branży, doświadczeń uczestników i poziomu jej zaawansowania, poprzednio zrealizowanych szkoleń itp.
Szkolenie może mieć charakter bardziej narzędziowy (prezentacja i przećwiczenie konkretnych technik i metod), inspiracyjny (pokazanie pozytywnych wzorców i zachęcenie do zmiany postawy i zachowań uczestników), ćwiczeniowy ( podniesienie poziomu konkretnych umiejętności i indywidualny feedback dla uczestników) lub związany z przekazaniem wiedzy (prezentacja nowych trendów, sugerowanych rozwiązań, wzbogacenie wiedzy teoretycznej itp.).
 

Poleć szkolenie znajomemu