Mamy 8426 aktualnych szkoleń oraz 5280 firm szkoleniowych. Dziś dodano 0 szkoleń.

Szkolenie: Prezentacje publiczne

Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Przemówienia Publiczne

Szkolenie otwarte

Najedź kursorem na daną ikonkę aby dowiedzieć się więcej

Osoba kontaktowa:

  • Poleć znajomemu
  • Zadaj pytanie


Tytuł: Prezentacje publiczne
Kategoria: UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / Przemówienia Publiczne
Metodyka: Ćwiczenia
Opis: Szkolenie rozwijające umiejętność profesjonalnej autoprezentacji oraz wiedzę na temat technik prowadzenia spotkań i kierowania wystąpieniem publicznym.
-Tworzenie planu i scenariusza prezentacji
-Umiejętność mówienia do dużej grupy
-Świadomość roli pierwszego wrażenia
-Świadomość własnej postawy, gestów, zbędnych ruchów podczas prezentacji
-Umiejętność zaaranżowania przestrzeni podczas spotkania
-Poznanie szybkich technik opanowywania tremy
-Wypracowanie umiejętności świadomego kierowania spotkaniem.
Poziom zaawansowania : początkujący
Program: Przykładowe zagadnienia możliwe do poruszenia podczas tego szkolenia to:
-Pierwsze wrażenie. Rola i komponenty pierwszego wrażenia. Warsztat poparty miniwykładem i prezentacją multimedialną, dzięki któremu uczestnicy szkolenia sami doświadczą jak odbierają różne osoby i ich zachowania przy pierwszym kontakcie.
-Skuteczny mówca i prezenter. Wiedza o cechach i umiejętnościach, które powinien posiadać dobry mówca. Analiza popełnianych przez uczestników błędów.
-Gra komunikacyjna-Jestem-.
Ćwiczenie mające na celu autoprezentację dostosowaną do podanego przez prowadzących scenariusza.
Zadanie aktywizuje kreatywne myślenie oraz udzielanie informacji zwrotnej przez uczestników.
-Metody wykorzystywane podczas spotkania z odbiorcami.Rodzaje pytań. Umiejętność błyskawicznej zamiany pytania zamkniętego na otwarte w celu zamiany rozmowy w stylu -przesłuchanie- na dogłębne rozumienie drugiej strony.
-Reakcja na wątpliwości odbiorcy. Klient wątpiący klientem myślącym. Umiejętność dyskusji z negatywnymi argumentami klienta.
Szczegółowy zakres programu szkolenia każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Wynika on z uzgodnionych celów szkolenia, specyfiki firmy, branży, doświadczeń uczestników i poziomu jej zaawansowania, poprzednio zrealizowanych szkoleń itp. Szkolenie może mieć charakter bardziej narzędziowy (prezentacja i przećwiczenie konkretnych technik i metod), inspiracyjny (pokazanie pozytywnych wzorców i zachęcenie do zmiany postawy i zachowań uczestników), ćwiczeniowy ( podniesienie poziomu konkretnych umiejętności i indywidualny feedback dla uczestników) lub związany z przekazaniem wiedzy (prezentacja nowych trendów, sugerowanych rozwiązań, wzbogacenie wiedzy teoretycznej itp.).
 

Poleć szkolenie znajomemu